To już nie jest typowy MPV, ale bliżej mu do crossoverów. Auto ma długość 4630 mm, szerokość 1860 mm, wysokość 1660 mm przy rozstawie osi 2800mm (+70 mm więcej od standardowej wersji). Standardowo montowane będą 20-calowe obręcze kół.
W zależności od wyboru, dostępne będą wersje 5-osobowe i 7-osobowe. W razie potrzeby będzie można złożyć oparcie przedniego fotela pasażera, by w ten sposób uzyskać możliwość przewożenia gabarytów o długości 2,85 m. W konfiguracji pięcioosobowej bagażnik ma pojemnośc od 718 l do 866 l, co uzależnione jest od położenia drugiego rzędu siedzeń.
Nowy Renault Grand Scénic i Scénic na pierwszy rzut oka mają zbliżony do siebie design nadwozia. Wyjątek stanowią odmienne tylne światła zespolone.
Nabywca będzie miał do wyboru sześć jednostek napędowych. Benzynowe: TCe 115 i TCe 130 z sześciobiegową przekładnią manualną. Wysokoprężne: dCi 110, dCi 130, dCi 160 i dCi 110 Hybrid Assist. Najsłabszy turbodiesel umożliwia wybór pomiędzy sześciobiegową przekładnią manualną i dwusprzęgłowym automatem EDC, który w najmocniejszej wersji jest standardem.
Nowy Renault Grand Scénic trafi do sprzedaży w czwartym kwartale 2016 r.
Galeria zdjęć
Ten model stanowi wielką nadzieję producenta. Najwyszy komfort, bezpieczeństwo oraz najlepsze wyposażenie, to jego niekwestionowane atuty.
Ten model stanowi wielką nadzieję producenta. Najwyszy komfort, bezpieczeństwo oraz najlepsze wyposażenie, to jego niekwestionowane atuty.
Ten model stanowi wielką nadzieję producenta. Najwyszy komfort, bezpieczeństwo oraz najlepsze wyposażenie, to jego niekwestionowane atuty.
Ten model stanowi wielką nadzieję producenta. Najwyszy komfort, bezpieczeństwo oraz najlepsze wyposażenie, to jego niekwestionowane atuty.
Ten model stanowi wielką nadzieję producenta. Najwyszy komfort, bezpieczeństwo oraz najlepsze wyposażenie, to jego niekwestionowane atuty.
Ten model stanowi wielką nadzieję producenta. Najwyszy komfort, bezpieczeństwo oraz najlepsze wyposażenie, to jego niekwestionowane atuty.