- Nowy Volkswagen T-Roc dostępny jest w trzech wersjach wyposażeniowych: Life, Style i R-Line
- Bazowy silnik 1.0 TSI oferowany jest wyłącznie w wersji Life, z kolei jedyny diesel 2.0 TDI tylko w wersji Style
- Cena najtańszego T-Roca już po upuście przekracza 100 tys. zł, na najdroższą wersję R-Line 2.0 TSI trzeba wydać praktycznie 150 tys. zł
- Więcej takich historii znajdziesz na stronie głównej Onetu
Volkswagen T-Roc zadebiutował pod koniec 2017 r. Ten kompaktowy SUV okazał się strzałem w dziesiątkę, bo chociaż był całkowicie nowym modelem, niemającym żadnego poprzednika, to znalazł uznanie w oczach ponad miliona nabywców na całym świecie.
Teraz przyszedł czas na lifting VW T-Roca. I o ile poznaliśmy już praktycznie wszystkie szczegóły dotyczące wprowadzonych zmian – Volkswagen T-Roc – odmieniony, ale jakby ten sam – to wciąż nie znaliśmy cen wyjściowych niemieckiej nowości. A te, według wstępnych zapowiedzi producenta, miały być niewiele wyższe niż w przypadku dotychczasowego T-Roca.
I faktycznie tak jest, ale tylko wtedy, kiedy podniesienie ceny wyjściowej o 11 tys. zł uznamy za niewielki wzrost. Nowy Volkswagen T-Roc w podstawowej wersji Life i z bazowym silnikiem 1.0 TSI (81 kW/110 KM) oraz 6-biegową przekładnią manualną kosztuje 101 190 zł. Cena ta już obejmuje upust w wysokości 6 tys. zł. Warto jednak rozważyć zakup auta z jednostką 1.5 TSI (110 kW/150 KM) – ten, z ceną 104 890 zł, jest droższy od wersji bazowej o niecałe 4 tys. zł, a oferuje zauważalnie lepsze osiągi. Ze znacznie większą kwotą trzeba już liczyć się, gdy ten silnik połączymy z 7-stopniową przekładnią DSG, wtedy cena T-Roca wzrośnie do 113 190 zł.
Decydując się na bogatszą wersję wyposażeniową Style, możemy wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi 1.5 TSI z przekładnią manualną lub DSG oraz topową jednostką 2.0 TSI (140 kW/190 KM). Volkswagen T-Roc Style napędzany tym pierwszym kosztuje od 119 190 zł (skrzynia manualna) i od 128 590 zł (DSG), natomiast cena wersji z silnikiem 2.0 zaczyna się od 148 190 zł, przy czym model ten standardowo wyposażony jest w przekładnię DSG oraz napęd na cztery koła (4Motion).
Dalsza część tekstu pod podcastem:
Miłośnicy diesli mają bardzo ograniczony wybór, a właściwie... nie mają żadnego. W Polsce Volkswagen T-Roc dostępny jest wyłącznie z jednostką 2.0 TDI uzyskującą moc 110 kW/150 KM. Motor ten współpracuje z automatyczną przekładnią 7-biegową DSG. Diesel występuje tylko w wersji wyposażeniowej Style i kosztuje od 143 690 zł.
Topową linią wyposażeniową nowego T-Roca jest R-Line. Dla niej Volkswagen zarezerwował jednostki benzynowe, takie same jak w przypadku wersji Style. I tak VW T-Roc R-Line 1.5 TSI kosztuje od 120 690 zł (6 biegów) oraz od 130 090 zł (DSG), cena topowej wersji R-Line 2.0 TSI (DSG, 4Motion) zaczyna się do 149 690 zł.
W ramach wyposażenia seryjnego i opcjonalnego w nowym T-Rocu znajdziemy m.in. nowoczesne systemy asystujące. Standardem wciąż są Front Assist oraz Lane Assist, z kolei nowością np. IQ.Drive Travel Assist High oraz aktywny tempomat predykcyjny ACC. Ponadto nowy T-Roc ma w pełni cyfrowy system wskaźników i obsługi różnych funkcji stworzony w oparciu o modułową platformę multimedialną trzeciej generacji (MIB3). Digital Cockpit znajduje się za kierownicą, na linii wzroku kierowcy. Jest on również dostępny w wersji Digital Cockpit Pro, z większym ekranem i dodatkowymi funkcjami.