W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Jeep Avenger ma propozycję dla każdego kierowcy
Jeep Avenger to produkowany w Polsce kompaktowy SUV, którego pokochano w całej Europie. Mierzy 4084 mm długości, 1776 mm szerokości i 1534 mm wysokości. W ofercie małego Jeepa znajdziemy propozycję dla każdego kierowcy. To prawdziwa gratka dla każdego miłośnika segmentu B. Trudno o ciekawiej wyglądającego i nowocześniejszego SUV-a tych rozmiarów. Avenger jest dostępny z różnymi napędami: w pełni elektrycznym, benzynowym, oraz e-Hybrid w dwóch wariantach, z napędem na przednie koła oraz 4xe z inteligentnym napędem na cztery koła. Każdy kierowca znajdzie więc wersję dopasowaną do swoich potrzeb. Bardzo ciekawie prezentuje zwłaszcza najnowszy napęd, a więc 4xe, który właśnie wszedł do polskiej oferty. Sprawia on, że mały Jeep znakomicie czuje się nie tylko w mieście, ale i bezdrożach.
Ile kosztuje Jeep z Polski z nowym napędem?
Topowa wersja Jeepa Avengera 4xe wcale nie musi oznaczać wysokich kosztów. Jeep Avenger 4xe trafił do oferty Pożyczka 0%. Można nim jeździć już od... 34 125 zł właśnie w pożyczce 4x25%. To propozycja dla każdego, komu zależy na posiadaniu samochodu zarówno przez okres finansowania, jak i po jego zakończeniu. Oprocentowanie wynosi 0 proc., a stała stopa procentowa gwarantuje niezmienność rat przez cały okres finansowania. Formalności uproszczono do minimum, a wniosek o pożyczkę rozpatrywany jest w ciągu godziny od momentu przekazania wszystkich potrzebnych informacji. Przy okazji można skorzystać z atrakcyjnych pakietów ubezpieczenia.
Dlaczego warto wybrać napęd 4xe?
Napęd 4xe to bardzo ciekawe rozwiązanie. To 48-woltowy układ hybrydowy, w którym benzynowy silnik o mocy 136 KM, wspomagany jest przez dwa silniki elektryczne o mocy 28,5 KM każdy, umieszczone zarówno z przodu, jak i z tyłu pojazdu, a łączna moc systemowa układu to 145 KM. W połączeniu z 6-biegową dwusprzęgłową skrzynią automatyczną, konfiguracja ta zapewnia napęd na wszystkie koła, umożliwiając jazdę w trybie w pełni elektrycznym przy niskich prędkościach. To inteligentny napęd na wszystkie koła, a jego działanie zależy od prędkości i wybranego w systemie zarządzania trakcją Selec-Terrain trybu jazdy. Do wyboru są cztery tryby: Auto, Snow, Sand & Mud oraz Sport. Avenger w wersji 4xe jest najszybszą wersją w gamie. Przyspiesza od 0 do 100 km na godz. w 9,5 s, a na odpowiednio długiej prostej rozpędzi się nawet do 194 km na godz. Średnie zużycie paliwa to 5,4 l na 100 km. Nie ma przesady w nazywaniu Avengera 4xe małą terenówką. Może pochwalić się ulepszonymi kątami terenowymi: 22-stopniowym kątem natarcia, 21-stopniowym kątem rampowym i 35-stopniowym kątem zejścia, a także zwiększonym prześwitem wynoszącym 210 mm. W porównaniu do wersji e-Hybrid prześwit 4xe jest większy o 10 mm, a głębokość brodzenia to aż 400 mm.