Najnowszego Seata Ibizę najłatwiej rozpoznać z przodu. To w tej części dokonano największej liczby zmian. Przeprojektowano zderzak, zmieniono atrapę chłodnicy i zastosowano nowe reflektory, które opcjonalnie są biksenonowe i wyposażone w LED-owe światła do jazdy dziennej (3 759 zł). Z tyłu zdecydowano się na delikatny retusz lamp i również zmodyfikowany zderzak.
Modernizacja objęła wszystkie wersje nadwoziowe Ibizy – trzydrzwiową odmianę SC (od 41 590 zł), pięciodrzwiowego hatchbacka (o około 2 500 zł droższy) oraz kombi o oznaczeniu ST (o około 5 000 zł droższe od SC). Gama jednostek napędowych składa się z czterech silników benzynowych (1.2/70 KM, 1.4/85 KM, 1.2 TSI DSG/105 KM i 1.4 TSI DSG/150 KM) oraz czterech wysokoprężnych (1.2 TDI E-Ecomotive/75 KM, 1.6 TDI/90 KM, 1.6 TDI.105 KM i 2.0 TDI/140 KM).
W podstawowej wersji wyposażenia Reference otrzymujemy m.in.: ABS, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, światła do jazdy w dzień, radio CD/MP3 z 4 głośnikami, manualna klimatyzacja i 6 poduszek powietrznych. Wersja Style ma ponadto: pilot do centralnego zamka, przednie światła z podwójnym układem optycznym, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne w kolorze nadwozia, klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia, dzieloną tylną kanapę, klimatyzację automatyczną, komputer pokładowy, tempomat, kierownice i gałkę dźwigni zmiany biegów obszyte skórą. W najbogatsza odmianie FR znajdziemy dodatkowo: tylne światła w technologii LED, podwójną końcówkę układu wydechowego, przyciemniane szyby boczne tylne, sportowe siedzenia, felgi aluminiowe w rozmiarze 16 cali, sztywniejsze zawieszenie, pakiet schowki i system ESC.
Nowy Seat Ibiza SC - ceny
Nowy Seat Ibiza 5d - ceny
Nowy Seat Ibiza ST - ceny