Jest to połączenie wystawy samochodów z targami - w tym roku do sprzedaży wystawionych zostanie 70 zabytkowych pojazdów.
Jakie atrakcje czekają na zwiedzających?
Mercedes pokaże nową klasę S coupe w otoczeniu poprzedników tego modelu (Ponton coupe, W111 coupe, R107 oraz modele klasy S coupe z lat 80. i 90. XX w.).
Osobną ekspozycję przygotowuje klub Mercedesa Pagody - wystawi 10 modeli Pagod (Mercedes W113) należących do członków klubu.
Porsche zaprezentuje nowy model 911 targa i 6 jego poprzedników.
Klub miłośników BMW wystawi 15 modeli (od E18 do E28 - czyli serii 5, tzw. Rekiny).
Sensację na pewno wywołają dwie repliki słynnych polskich samochodów CWS z lat 30. XX wieku: prototypu oraz modelu T1. Oba powstały na podstawie zachowanej dokumentacji, żaden oryginał nie zachował się.
Tradycją Autonostalgii jest obecność aut najstarszych - w tym roku na jednym stoisku zaprezentowanych zostanie aż 12 aut, które mają co najmniej 100 lat i pochodzą ze zbiorów polskich kolekcjonerów.
Fani polskiej motoryzacji też znajdą ciekawe eksponaty - wystawione będą dwa Fiaty 125p w wersji „Jamnik” (przedłużone, 6-osobowe), w tym oryginał papieski - kabriolet, którym Jan Paweł II poruszał się podczas pielgrzymki do Polski.
Klub 125p wystawi kilka modeli Fiata 125p.
Organizatorom udało się też ściągnąć 6 z siedmiu zbudowanych Polonezów Analog (z napędem 4x4) - zaprezentuje je FSO Autoklub.
Po raz pierwszy na Autonostalgii pojawi się stoisko Auto Świat Classic. Wystawione będą na nim dwie Mazdy MX-5, w tym najstarszy w Polsce model z pierwszego roku produkcji (1989 r.). Obecni będą także redaktorzy Auto Świat Classic.
Targi Autonostalgia otwarte będą dla publiczności w sobotę i niedzielę 17-18 maja w warszawskich halach targowych przy ul. Marsa 56 C.