508 RXH jest szerszy i wyższy niż model kombi, do tego ma kilka dodatków nadwozia, dzięki którym sprawia wrażenie niepokonanego w terenie. Bez przesady z tą terenowością – potraktujmy ten model raczej jako modnego crossovera i tańsze Audi A4 Allroadniż dzielną terenówkę. Nawet mimo to, że jest napęd cztery koła. Przednie koła napędza silnik wysokoprężny 2,0 HDI o mocy 163 KM. Tylne koła wprawia w ruch silnik elektryczny o mocy 37 KM. Razem jest 200 KM i świadomość podróżowania autem z napędem na przód, na cztery koła lub na tylne koła (w zależności od prędkości i stopnia naładowania baterii). Interesujące. Niedługo pewnie w ofercie pojawią się słabsze silniki, ale zanim to nastąpi, cieszmy się z bogatego wyposażenia – na pokładzie mamy m.in. skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i wyświetlacz przezierny.
Peugeot 508 RXH pokazuje pazury, rrrrr!
I to dosłownie, bo sześć świateł LED na przednim zderzaku modelu 508 RXH to właśnie owe pazury lwa – tak mówi o nich Peugeot. Mamy się ich bać?