Czteronapędowe Porsche 911 Carrera 4 GTS otrzyma topowy z linii Carrery, 408-konny, sześciocylindrowy silnik typu boxer o pojemności 3,8 l. Jednostka jest udoskonalonym motorem z Carrery S. Poza 23-konnym zastrzykiem mocy, wzrósł także moment obrotowy, który jest osiągany przy niższej prędkości obrotowej silnika. 320 Nm jest już dostępnych od 1500 obr./min., a maksymalna wartość 420 Nm przy 5600 obrotach.
Sprint do „setki” wersji Coupe trwa 4,6 s, a Cabrio 4,8 s. Napęd na cztery koła przenoszony jest poprzez 6-stopniową, ręczną skrzynię biegów. W opcji jest dwusprzęgłowa przekładnia PDK, która poprawia przyspieszenie o ok. 0,2 s. O odpowiedni dźwięk zadba sportowy układ wydechowy, który w GTS jest w standardzie.
Porsche 911 Carrera 4 GTS dołączy do oferty marki z Zuffenhausen w lipcu br. Niemieckie ceny wynoszą ok. 122 tys. euro.