Jubileuszowym pojazdem zostało Murciélago LP 670-4 Superveloce w malowaniu Arancio Atlas. Jest to odchudzona o 100 kg wersja modelu ze zwiększoną mocą rzędu 670 KM. Osiągi zapierają dech w piersiach. Do pierwszej "setki" ten "wściekły byk" katapultuje się w czasie 3,2 s i może osiągnąć ponad 340 km/h prędości maksymalnej.Koniec produkcji samochodu uświetniono 5 listopada w siedzibie marki w Sant’Agata Bolognese, organizując specjalną wystawę 12-cylindrowych aut w historii Lamborghini, takich jak: 350 GT, Miura, Countach czy Diablo, które potem wzięły udział w paradzie.Pierwsza generacja Lamborghini Murciélago zadebiutowała w 2001 r., prezentując groźny charakter i brutalną siłę. Samochód, będący następcą modelu Diablo, stał się nowym rozdziałem w historii włoskiego producenta przejętego w tym czasie przez Audi, otrzymując zaawansowaną technologię (580-konny motor 6.2 V12 i stały napęd na obie osie) oraz nowoczesny design z charakterystycznymi drzwiami otwieranymi do góry (stąd nazwa "Lambo doors").W 2006 r. rozpoczęła się sprzedaż następnej generacji o oznaczeniu LP 640 z większym 6,5-litrowym, umieszczonym centralnie silnikiem o mocy 640 KM. Auto występowało jako coupe oraz roadster. Rok temu do oferty dołączyła wspomniana odmiana Superveloce, w jakiej występuje ostatni egzemplarz modelu. Przez okres produkcji nie brakowało oczywiście specjalnych, limitowanych wersji.Lamborghini potwierdziło, że następca Murciélago o nazwie Jota zostanie zaprezentowany w 2011 r. Można się spodziewać, że nastąpi to na autosalonie w Genewie.