Logo

Premio w Polsce

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Pod patronatem koncernu Goodyear powstaje największa w Polsce sieć serwisów samochodowych, w których będzie można szybko oraz niedrogo dokonać przeglądu auta, przeprowadzić podstawowe naprawy i kupić najlepsze opony. Według ostrożnych szacunków do końca 2006 roku ma być uruchomionych 30 stacji sieci Premio. Za rok punktów ma być ponad 80, a w przeciągu najbliższych trzech lat sieć powiększy się do co najmniej 120 punktów. Na polski rynek wkracza silny gracz, który ma już na koncie sukces na rynku niemieckim. W Premio można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej. Doświadczeni mechanicy Premio mogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz oczywiście przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane będą przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu marek takich, jak Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie będzie brakowało także opon innych firm.

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium