Pod patronatem koncernu Goodyear powstaje największa w Polsce sieć serwisów samochodowych, w których będzie można szybko oraz niedrogo dokonać przeglądu auta, przeprowadzić podstawowe naprawy i kupić najlepsze opony. Według ostrożnych szacunków do końca 2006 roku ma być uruchomionych 30 stacji sieci Premio. Za rok punktów ma być ponad 80, a w przeciągu najbliższych trzech lat sieć powiększy się do co najmniej 120 punktów. Na polski rynek wkracza silny gracz, który ma już na koncie sukces na rynku niemieckim. W Premio można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej. Doświadczeni mechanicy Premio mogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz oczywiście przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane będą przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu marek takich, jak Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie będzie brakowało także opon innych firm.
Premio w Polsce
W Gdańsku otwarty został pierwszy w Polsce punkt serwisowy Premio. W ciągu najbliższych kilku miesięcy w naszym kraju pojawi się kilkadziesiąt takich placówek.