To miała być już w założeniu globalna marka. Podczas najważniejszych chińskich i europejskich salonów samochodowych zaprezentowane zostały modele, które z powodzeniem mogły konkurować z europejskimi produktami.
Pierwszym rynkiem w Europie została Słowacja, a salon sprzedaży (a właściwie jego część) miał stać się papierkiem lakmusowym dla producenta. Jednak zainteresowanie samochodami marki Qoros okazało się zbyt małe, bo w 2014 r. sprzedano tutaj tylko 51 aut. Z całą pewnością jedną z podstawowych przyczyn jest zbyt wysoka cena. Kompakt Qoros 3 Hatch kosztuje 19 960 euro, a Qoros 3 Sedan – 20 960 euro. Faktu nie zmienia bogate wyposażenie standardowe.
Także w Chinach marka Qoros nie zawojowała rynku. Fabryka, która może rocznie wyprodukować 150 tys. aut, sprzedała tylko 7 tys. egz. Producent odnotował stratę w wysokości 350 mln euro.