W środę odbył się odcinek testowy o długości 4,59 kilometra. Najlepsze czasy uzyskali na nim: Sebastien Loeb (Citroën) - 2.27,9 minuty, Petter Solberg (Subaru) - 2.28,2 minuty, Marcus Grönholm (Ford) 2 - 29,1 minuty, Daniel Sordo (Citroën) - 2.29,3 minuty i Henning Solberg (Ford) - 2.30,0 minuty.

Rywalizaja zapowiada się bardzo interesująco, a jak twierdzą wszyscy: to jeden z najtrudniejszych – najbardziej zróżnicowanych rajdów w sezonie. Szczególnie zmotywowany jest Marcus Grönholm, który już po raz dziewiąty stanie na starcie imprezy w Argentynie (wygrał w 2003 roku). Fin pragnie przerwać serię zwycięstw Sabastiena Loeba, który okazał się najlepszy w ostatnich dwóch latach i ... powrócić na czoło klasyfikacji generalnej Mistrzostw Świata. Będzie mu jednak chyba bardzo trudno, bowiem Francuz jest w wyśmienitej dyspozycji, co potwierdził w Meksyku i Portugalii.

Start do prologu zaplanowany jest na godzinę 18.30 czasu miejscowego, czyli 23.30 czasu polskiego (początek naszej relacji "na żywo" o godzinie 23.20). Po jego zakończeniu cały rajd przeniesie się z Buenos Aires do odległego o siedemset kilometrów Villa Carlos Paz, gdzie znajduje się baza zawodów i skąd jutro załogi wystartują do pierwszego etapu. Wszystkich czekają więc pracowite i męczące godziny...

Najlepsi w Rajdzie Argentyny:

1980 rok: 1. Walter Röhrl i Christian Geistdörfer (Fiat 131 Abarth): 2 Hannu Mikkola i Arne Hertz (Mercedes 500 SLC); 3 Carlos Reutemann i Mirko Perissutti (Fiat 131 Abarth:1981: 1 Guy Fréquelin i Jean Todt (Talbot Sunbeam Lotus); 2. Shekhar Mehta i Yvonne Mehta (Datsun Violet GT); 3. Jorge Recalde i Jorge del Buono (Datsun 160J);1983: 1. Hannu Mikkola i Arne Hertz (Audi Quattro A2); 2. Stig Blomqvist i Björn Cederberg (Audi Quattro A2); 3. Michèle Mouton i Fabrizia Pons (Audi Quattro A2);1984: 1. Stig Blomqvist i Björn Cederberg (Audi Quattro A2); 2. Hannu Mikkola i Arne Hertz (Audi Quattro A2); 3. Jorge Recalde i Jorge del Buono (Audi Quattro A2);1985: 1. Timo Salonen i Seppo Harjanne (Peugeot 205 Turbo 16 E2); 2. Wilfried Wiedner i Franz Zehetner (Audi Quattro A2); 3. Carlos Reutemann i Jean-François Fauchille (Peugeot 205 Turbo 16 E2).1986: 1. Miki Biasion i Tiziano Siviero (Ita) Lancia Delta S4; 2. Markku Alén i Ilkka Kivimäki (Lancia Delta S4); 3. Stig Blomqvist i Bruno Berglund (Peugeot 205 Turbo 16 E2);1987: 1. Miki Biasion i Tiziano Siviero (Lancia Delta HF 4WD); 2. Jorge Recalde i Jorge del Buono (Lancia Delta HF 4WD); 3. Erwin Weber i Matthias Feltz (Volkswagen Golf GTI 16V).1988: 1. Jorge Recalde i Jorge del Buono (Lancia Delta Integrale); 2. Miki Biasion i Tiziano Siviero (Lancia Delta Integrale); 3. Franz Wittmann i Jörg Pattermann (Lancia Delta Integrale).1989: 1. Mikael Ericsson i Claes Billstam (Lancia Delta Integrale); 2. Alex Fiorio i Luigi Pirollo (Lancia Delta Integrale); 3. Jorge Recalde i Jorge del Buono (Lancia Delta Integrale).1990: 1. Miki Biasion i Tiziano Siviero (Lancia Delta Integrale 16V); 2. Carlos Sainz i Luís Moya (Toyota Celica GT-Four); 3. Didier Auriol i Bernard Occelli (Lancia Delta Integrale 16V);1991: 1. Carlos Sainz i Luís Moya (Toyota Celica GT-Four); 2. Miki Biasion i Tiziano Siviero (Lancia Delta Integrale 16V); 3. Didier Auriol i Bernard Occelli (Lancia Delta Integrale 16V).1992: 1. Didier Auriol i Bernard Occelli (Lancia Delta HF Integrale); 2. Carlos Sainz i Luís Moya (Toyota Celica Turbo 4WD); 3. Gustavo Trelles i Jorge del Buono (Lancia Delta HF Integrale).1993: 1. Juha Kankkunen i Nicky Grist (Toyota Celica Turbo 4WD); 2. Miki Biasion i Tiziano Siviero (IFord Escort RS Cosworth); 3. Didier Auriol i Bernard Occelli (Toyota Celica Turbo 4WD).1994: 1. Didier Auriol i Bernard Occelli (Toyota Celica Turbo 4WD); 2. Carlos Sainz i Luís Moya (Subaru Impreza 555); 3. Ari Vatanen i Fabrizia Pons (Ford Escort RS Cosworth).1995: 1. Jorge Recalde i Martin Christie (Lancia Delta HF Integrale); 2. Gustavo Trelles i Jorge del Buono (Lancia Delta HF); Integrale 3. Marco Galanti i Victor Zucchini (Toyota Celica Turbo 4WD).1996: 1. Tommi Mäkinen i Seppo Harjanne (Mitsubishi Lancer Evo 3); 2. Carlos Sainz i Luís Moya (Ford Escort RS Cosworth); 3. Kenneth Eriksson i Staffan Parmander (Subaru Impreza 555).1997: 1. Tommi Mäkinen i Seppo Harjanne (Mitsubishi Lancer Evo 4); 2. Colin McRae i Nicky Grist (Subaru Impreza WRC); 3. Kenneth Eriksson i Staffan Parmander (Subaru Impreza WRC).1998: 1. Tommi Mäkinen i Risto Mannisenmäki (Mitsubishi Lancer Evo 5); 2. Carlos Sainz i Luís Moya (Toyota Corolla WRC); 3. Juha Kankkunen i Juha Repo (Ford Escort WRC).1999: 1. Juha Kankkunen i Juha Repo (Subaru Impreza WRC); 2. Richard Burns i Robert Reid (Subaru Impreza WRC); 3. Didier Auriol i Denis Giraudet (Toyota Corolla WRC).2000: 1. Richard Burns i Robert Reid (Subaru Impreza WRC); 2. Marcus Grönholm i Timo Rautiainen (Peugeot 206 WRC); 3. Tommi Mäkinen i Risto Mannisenmäki (Mitsubishi Lancer Evo 6).2001: 1. Colin McRae i Nicky Grist (Ford Focus WRC); 2. Richard Burns i Robert Reid (Subaru Impreza WRC); 3. Carlos Sainz i Luís Moya (Ford Focus WRC).2002: 1. Carlos Sainz i Luís Moya ( Ford Focus WRC); 2. Petter Solberg i Phil Mills (Subaru Impreza WRC); 3. Colin McRae i Nicky Grist (Ford Focus WRC).2003: 1. Marcus Grönholm i Timo Rautiainen (Peugeot 206 WRC); 2. Carlos Sainz i Marc Martí (Citroën Xsara WRC); 3. Richard Burns i Robert Reid (Peugeot 206 WRC).2004: 1. Carlos Sainz i Marc Martí (Citroën Xsara WRC); 2. Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën Xsara WRC); 3. François Duval i Stéphane Prévot (Ford Focus WRC).2005: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën Xsara WRC); 2. Marcus Grönholm i Timo Tautiainen (Peugeot 307 WRC); 3. Petter Solberg i Phil Mills (Subaru Impreza WRC 2005).2006: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën Xsara WRC); 2. Petter Solberg i Phil Mills (Subaru Impreza); 3. Gigi Galli i B. Giovanni (Peugeot 307).

Lista zgłoszeń: http://www.auto-swiat.pl/rajdy/rajd-argentyny-2007-lista-zgloszen.htmlHarmonogram: http://www.auto-swiat.pl/sport/rajd-argentyny-2007-harmonogram-trasa-ciekawostki.html