Były to: Paweł Hankiewicz i Agnieszka Wierzchowska, Paweł Melon i Marcin Melon oraz Przemysław Żabka i Norbert Kacprzak

Cały zespół może mieć powody do zadowolenia, bowiem aż dwie załogi znalazły się w ścisłej czołówce klasy 2, co pozwoliło im zmierzyć się ze słynną Karową.

Reprezentanci Tedex SUPREMIS Rally Team, Paweł Hankiewicz i Agnieszka Wierzchowska od początku narzucili ostre tempo, plasując się w czołówce klasy 2 i wśród samochodów przednionapędowych.

Po drugim OS-ie Paweł i Agnieszka objęli prowadzenie w klasie 2 i nie oddali go aż do mety. Pierwsze miejsce w klasie zapewniło reprezentantom Tedex SUPREMIS Rally Team awans na Karową, na której wystąpili po raz pierwszy w karierze. Jednak mimo ciążącej na niej presji załoga pojechała wyśmienicie, dzięki czemu mogła się cieszyć ze zwycięstwa w klasie 2.

Powody do zadowolenia mogą mieć również Paweł Melon i Marcin Melon, którzy na Rajdzie Barbórka po raz pierwszy wystąpili rajdówką przygotowaną przez Inter-JAR.

Jeszcze przed zawodami załoga przeżyła chwile grozy, bowiem na przedrajdowych testach uległ awarii silnik. Jednak całonocna, wytężona praca mechaników pozwoliła Pawłowi i Marcinowi Melonom stanąć na starcie Barbórki. Załoga startująca w barwach firmy Easy Truck radziła sobie na oesach bardzo dobrze, plasując się na czwartym miejscu w klasie 2, dzięki czemu mogła wystąpić na Karowej. Także duet Melon i Melon nie uległ presji tysięcy kibiców i pojechał świetnie, finiszując tuż za podium klasy 2.

Rajdu Barbórki do udanych nie zaliczą niestety Przemysław Żabka i Norbert Kacprzak, którzy byli zmuszeni wycofać się na czwartej próbie po awarii ich Peugeota 206 RC. Zawodnikom wspieranym przez firmy: Schomburg Polska Sp.zo.o., Inter-truck, Transport-spedycja Lipiński oraz firmę Zachorscy pozostał niedosyt, jednak sam udział w Kryterium Asów był dla nich wielkim wyzwaniem i niepowtarzalnym przeżyciem.

Przemysław Żabka i Norbert Kacprzak już teraz zapowiedzieli, że na pewno wrócą na Barbórkę za rok, aby zmierzyć się z doborową stawką rywali i powalczyć o awans na Karową.

Wojciech Chuchała i Ryszard Ciupka tym razem wystąpili Mitsubishi Lancerem Evo IX w barwach firmy Zespół Sprzedażowy. Bielski kierowca debiutował w czteronapędowym aucie, więc Rajd Barbórka był dla niego wielką nauką. Wojciech Chuchała notował coraz lepsze czasy na kolejnych próbach, aby po sześciu oesach uplasować się na 23 miejscu w klasyfikacji generalnej. Do awansu na Karową zabrakło kilku pozycji, ale debiut w Lancerze można zaliczyć do udanych.

Zawodników oraz cały zespół Inter-JAR na oesach Rajdowego Pucharu Polski i Rajdu Barbórka wspierają firmy Makita i Emal-Cer. Patronem medialnym jest Telewizja Silesia.

Powiedzieli

Paweł Hankiewicz: To wielki sukces i wspaniała sprawa. Barbórka jest niezwykle trudnym rajdem – jest bardzo techniczna i bardzo krótka. Każdy błąd powoduje naprawdę dużą stratę. Dobrze przygotowaliśmy się do tego rajdu i udało nam się pojechać bardzo czysto i szybko. Jechać Karową czyli Kryterium Asów to niezapomniane przeżycie. Kilkadziesiąt tysięcy ludzi, światła, setki fleszy, wielkie trybuny i relacja telewizyjna na żywo tworzą wspaniałą atmosferę jakiej niema w żadnym innym miejscu! Właśnie tak chcieliśmy podziękować naszym sponsorom za wsparcie udzielone w sezonie 2009! Dziękujemy serdecznie firmom SUPREMIS i TEDEX, które niewątpliwie stały się częścią naszego sukcesu.

Paweł Melon: Dla nas ten występ to był jedyny start w tym roku i niezwykle się cieszymy, że mogliśmy wspaniale bawić się wśród setek fantastycznych kibiców, którzy co roku licznie dopingują zawodników na trasie Barbórki. Tym bardziej jest nam miło, że pomimo długiej przerwy w startach udało nam się zająć tak wysokie miejsce i wreszcie znaleźć się wśród znakomitego grona, które startuje na Karowej. W tym miejscy chcemy gorąco podziękować firmie Easy Truck - naszemu partnerowi logistycznemu, bez pomocy której nasz upragniony występ nie byłby możliwy. Mamy nadzieję, że dobry wynik i występ na ulicy Karowej spełniły oczekiwania sponsora. Liczymy również, że w przyszłym roku będziemy mogli spotkać się z kibicami na rajdowych trasach.

Przemysław Żabka: Cóż, spotkał nas ogromny pech już na drugiej pętli. Przegub w naszym Peugeocierozpadło się, w skutek czego zostaliśmy wyeliminowany z rajdu. Myślę, że byłem dobrze przygotowany do startu. Moja forma była bardzo dobra i chciałem ostro walczyć. Natomiast doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele czynników musi współdziałać, aby osiągnąć wynik. Tym razem miałem pecha. Tak się zdarza. Teraz jestem jeszcze bardziej spragniony walki, ponieważ odczuwam niedosyt. Bardzo dziękuje wszystkim fanom i kibicom za doping oraz wsparcie. Serdecznie dziękujemy naszym sponsorom: firmie Schomburg Polska Sp. z o.o, Inter-Truck Transport-spedycja LIPIŃSKI, firmie Citroen Zachorscy oraz firmie Expom za pomoc finansową, bez której by nas tutaj nie było. Dziękuję Norbertowi za doskonałe zgranie i świetnie wykonaną pracę oraz za zaufanie, dzięki któremu mogłem pokazać się na najsłynniejszym rajdzie w kraju. Chciałem także podziękować mojemu wspaniałemu Fotografowi i jego mega profesjonalnemu Asystentowi.

Norbert Kacprzak: Bardzo się cieszę, że udało się wystartować w Rajdzie Barbórka. Po raz kolejny poczuliśmy magię Barbórki, która pojawiła się w sobotę wraz z setkami kibiców, którzy mimo niskiej temperatury w niewiarygodny sposób dopingowali załogi na trasie. Podziękowania należą się naszym kibicom oraz wszystkim osobom, które wspierały nas swoją pomocą. Serdecznie dziękujemy naszym sponsorom: firmie Schomburg Polska Sp. z o.o, Inter-Truck Transport-spedycja LIPIŃSKI, firmie Citroen Zachorscy oraz firmie Expom, bez których by nas tutaj nie było.