Salon Twizy Way by Renault został otwarty w poczekalni dworca Saint-Quentin-en-Yvelines. Założony w samym sercu aglomeracji salon umożliwia klientom wykupienie abonamentu oraz korzystanie z karty zarejestrowanej na miejscu lub przez internet. Salon jest otwarty od poniedziałku do piątku między godz. 12.00 a 19.00.

Po czterech i pół miesiąca prób i dwóch miesiącach wdrażania, Renault zleciło przeprowadzenie badania przez pracownię HCK (House of Common Knowledge). 92 proc. ankietowanych podzieliło się wrażeniami z korzystania z Twizy Way by Renault.

Jazda ekologicznym Twizy zapewnia wiele korzyści w zakresie funkcjonalności: przyjemniejsze krótkie przejazdy np. na pocztę, czy do banku, łatwe parkowanie oraz rozwiązanie problemu dotarcia do miejsca przesiadki do innego środka transportu jak samochód, czy pociąg.

Salon Twizy Way Foto: Onet
Salon Twizy Way

Użytkownicy podkreślają również swobodę użytkowania - fakt, że można zostawić samochód tam, gdzie się chce, stanowi prawdziwą rewolucję i ewolucję mobilności.

Okres prób pozwolił również na wzbogacenie oferty świadczonych usług dzięki rozszerzeniu kontaktu z posiadaczami telefonów komórkowych z dostępem do Internetu (BlackBerry, Windows phone z dostępem do Internetu dzięki nowej aplikacji mobilnej).

Tak pozytywny odbiór przez użytkowników stanowi dowód na trafność współużytkowania samochodów zaproponowanego przez Renault. Twizy Way by Renault to oferta dostosowana do oczekiwań użytkowników, którzy pragną korzystać z kilku środków transportu, swobodnie się uzupełniających.

"Renault pragnie stworzyć programy Twizy Way by Renault w innych miastach i dla innych grup docelowych, takich jak np. organizacja przejazdów pracowników do pracy" - wskazuje Thierry Viadieu, dyrektor programu usług mobilności i systemów nawigacji.