Logo
WiadomościAktualnościRobert Korzeniowski przesiadł się do VW Passata Alltracka

Robert Korzeniowski przesiadł się do VW Passata Alltracka

Czterokrotny mistrz olimpijski, Robert Korzeniowski, zamienił Passata Varianta na jego najnowszą, uterenowioną wersję Alltrack.

Robert Korzeniowski i Volkswagen Passat Alltrack
Zobacz galerię (9)
Volkswagen / VW
Robert Korzeniowski i Volkswagen Passat Alltrack

Samochód ma zwiększony prześwit (o 27 mm) i jest wyposażony w napęd czterech kół. Ponadto Volkswagen Passat Alltrack wwyróżnia się przestylizowanymi zderzakami, obudowami lusterek w kolorze matowego chromu, srebrnymi relingami, 17-calowymi obręczami kół z lekkich stopów, listwami ochronnymi na nadkolach i progach oraz osłonami podwozia.

Do napędu Passata Alltracka może służyć jeden z czterech mocnych silników – benzynowy turbodoładowany TSI o mocy 220 KM lub turbodiesel TDI oferowany w trzech wariantach mocy (150 KM, 190 KM i 240 KM). Najmocniejsza jednostka napędowa TDI dysponuje momentem obrotowym o wartości aż 500 Nm i jest to najwyższy moment obrotowy, jakim kiedykolwiek dysponował silnik w Passacie. Jedynie najsłabsza odmiana silnika TDI współpracuje z 6-biegową przekładnią ręczną. Wszystkie pozostałe jednostki napędowe seryjnie są łączone z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG o 6 lub 7 przełożeniach.

„Stały napęd na cztery koła 4MOTION oraz powiększony prześwit i tryb jazdy Offroad czynią z Passata Alltracka wszechstronne auto, którego potrzebuję na co dzień. Nie jestem już zawodowym sportowcem, ale wciąż bardzo aktywnie spędzam czas wolny – zimą jeżdżę na nartach, latem biegam w górach lub nad morzem. Zawsze zabieram ze sobą sporo sprzętu sportowego, więc bagażnik o pojemności ponad 600 l wpisuje się w moje potrzeby transportowe.” – powiedział jedyny polski olimpijczyk, który zdobywał medale na trzech kolejnych olimpiadach.

Volkswagen Passat Alltrack kosztuje od 147 590 zł (2.0 TDI 150 KM).

Powiązane tematy: