Dodatkowo istnieje wiele schowków: siatki w górnych częściach słupków, uchwyty na napoje w drzwiach oraz skrytka sufitowa nad kierowcą. Do napędu Combo przygotowano 3 silniki. Benzynowy 1.6 o mocy 87 KM, który jest zmodyfikowaną jednostką napędową z Astry II, oraz dwa diesle: 1.7 DT Common Rail 65 KM i 1.7 DTI z bezpośrednim wtryskiem o mocy 75 KM - obydwa znane z najnowszej Corsy. Benzyniak pozwala osiągnąć 164 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 14 s. Słabszy diesel rozpędza Combo do 147 km/h, a przyspieszenie do "setki" zajmuje mu 18,5 s. TDI przyspiesza do 100 km/h w 15,5 s i pozwala maksymalnie osiągnąć 155 km/h. Przeglądy serwisowe przewidziano co 30 tys. km. W standardowym wyposażeniu są przesuwane tylne drzwi od strony pasażera. W opcji za 1600 zł można zainstalować podobne od strony kierowcy. W każdym modelu z tyłu są trzy zagłówki i trzy trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Z przodu instalowane są airbagi kierowcy i pasażera. Wspomaganie kierownicy jest standardem. ABS - tylko za dopłatą. Combo Tour 1.6 kosztuje 46 150 zł, 1.7 DT - 48 850 zł, a 1.7 TDI - 50 900 zł.
Rodzinny Opel
Opel wprowadził do salonów model Combo Tour. Nowy Opel przy niezłożonej kanapie oferuje 455-litrowy bagażnik, a przy złożonej mieści 2320 litrów.