Najtańsza wersja Seat Leon REFERENCE z silnikiem 1.2 TSI o mocy 86 KM wyceniona została na 59 300 zł. W wyposażeniu standardowym otrzymamy m.in. manualna klimatyzację i radio.
Pięciodrzwiowym Leonem z turbodieslem 1.6 TDI (90 KM) będzie można cieszyć się za 70 100 zł. Natomiast nowa w ofercie odmiana – COPA – to kompletnie wyposażony i świetnie wyglądający samochód, który można nabyć w cenie od 71 900 zł (silnik 1.2 TSI, system Start/Stop, 110 KM).
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoCeny bardziej rozbudowanych wersji, czyli Style i XCELLENCE (debiutująca w Leonie) zaczynają się, odpowiednio, od 76 300 zł i 81 500 zł. SEAT Leon w najpopularniejszej wersji FR będzie z dostępny w cenie od 81 500 zł z silnikiem 1.4 TSI (system Start/Stop, 125 KM i 6-biegowa skrzynia manualna).
Klienci, którzy preferują jazdę z automatyczną skrzynią biegów, będą natomiast mogli nabyć SEAT-a Leona w cenie od 91 500 zł (wersja COPA z nową linią oszczędnego silnika 1.4 EcoTSI o mocy 150 KM i z systemem Start/Stop).
Wraz z faceliftingiem Leona wzbogacona została również oferta silnikowa. W gamie jednostek wysokoprężnych pojawił się nowy turbodiesel 1.6 TDI o mocy 115 KM z 6-biegową skrzynią manualną. Kompaktowy model SEAT-a oferowany jest z silnikami o mocach od 85 do 300 KM, z napędem przednim i 4x4 (korzysta ze sprzęgła Haldex 5. generacji) oraz z przekładniami ręcznymi (5- lub 6-biegowymi) lub automatycznymi – dwusprzęgłowymi DSG o 6 albo 7 przełożeniach.
Najpopularniejsza sportowa wersja FR wraz z faceliftingiem zyskała nowe, lepsze wyposażenie. SEAT Leon w tym wariancie oferowany jest teraz z 8-calowym ekranem dotykowym systemu multimedialnego oraz z czujnikami deszczu i zmierzchu.
Do dotychczasowych wersji Seata Leona dołącza również topowa odmiana XCELLENCE przeznaczona dla kierowców ceniących komfort podróży i technologię. Auto wyróżnia się m.in. dostępem bezkluczykowym (Kessy), LED-owym oświetleniem wnętrza z możliwością wyboru koloru (spośród gamy 8 barw) oraz czujnikami parkowania.
Wśród nowości w Leonie pojawił się także Asystent jazdy w korku – dzięki kombinacji Asystenta pasa ruchu i Aktywnego tempomatu, pojazd samodzielnie trzyma się swojego pasa na drodze, przyspiesza oraz hamuje, a to znakomicie pomaga w poruszaniu się po zatłoczonym mieście.
Przy okazji odświeżenia Leona, SEAT przygotował prawdziwą gratkę dla kierowców żądnych sportowych wrażeń. Jest nią Leon CUPRA ST z silnikiem 2.0 TSI o mocy 300 KM i z napędem na cztery koła, realizowanym za pomocą sprzęgła typu Haldex najnowszej, piątej generacji. Auto dla kierowców wymagających sportowych emocji z najwyższej półki jest najmocniejszą seryjnie produkowaną wersją CUPRA, jaka powstała do tej pory.