Singer 911 to Porsche 911 z lat 80, tyle tylko że poprawione. Zawieszenie jest utwardzone, wszystkie elementy nadwozia wykonane na nowo z włókna węglowego, hamulce przygotowała firma Brembo, a udoskonalenia w konstrukcji (m.in. klatka bezpieczeństwa) sprawiają, że samochód jest sztywniejszy niż oryginał. Co jeszcze? Mamy na przykład dodatki z zakresu tzw. aktywnej aerodynamiki. Cool.
W wyposażeniu mamy klimatyzację, biksenonowe światła, wtyczkę do iPoda, nawigację, Bluetooth, skórę i wiele innych przyjemności. Z tyłu dynda sześciocylindrowy silnik o pojemności 3,82 l i mocy 410 KM. Ma on elementy wyciągnięte z silnika z modelu GT3 (tego współczesnego). No i są też elementy z tytanu. Silnik kręci się do 8 tys. obr./min, rozpędza auto do setki w 3,9 s i maksymalnie do 275 km/h. Wszystko za 200 tys. dolarów.