Spotkanie zarządu Ferrari podsumowujące wielkość sprzedaży przyniosło bardzo optymistyczne wyniki. Dwa wskaźniki dla pierwszej połowy 2011 roku osiągnęły rekordowe wartości. Przychody uzyskały poziom 1 080 milionów euro to prawie 20% wzrost. Natomiast wielkość sprzedaży to 3 577 samochodów to 11,8% więcej w odniesieniu do poprzedniego półrocza.Jak podaje Puls Biznesu wielkość sprzedaży Ferrari w Polsce od stycznia 2010 do końca czerwca 2011 wyniosła 23 sztuki. To niezły wynik biorąc pod uwagę iż najtańszy model Ferrari kosztuje ponad 850 000 zł. Bardzo dobre wynik włoska marka odnotowała w Azji, to drugi pod względem popytu rynek. Pierwsze miejsce zajmuje Ameryka Północna z rezultatem 939 sztuk. Na podium znaleźli się także nasi sąsiedzi - Niemcy, którzy kupili 337 samochodów. Ferrari w Polsce raczej nie ma szans by konkurować wielkością sprzedaży z Porsche, tym bardziej że ceny jego głównego konkurenta zaczynają się od 235 739 zł. Za kwotę wydaną na Californię możemy kupić Porsche 911 Turbo S zapewniające lepsze osiągi. Na razie Ferrari w Polsce może wygrywać z Porsche jedynie na Torze Poznań.