Taką ciekawostką może pochwalić się Nissan, który połączył siły z jednym z wytwórców tych przekąsek - tak powstały krakersy w kształtach wielu różnych modeli tej marki, zarówno z gamy historycznych (np. Skyline GT-R), jak i aktualnych (Leaf). W opakowaniu w kształcie puszki – zaprojektowanym tak, by mieściło się w samochodowym uchwycie na kubek – znalazł się również krakers w kształcie góry Oyama, dodatkowo oddający lokalnego ducha. W okręgu Isehara w prefekturze Kanagawa mieszczą się siedziba firmy Tatsuya Bussan, jak i część ośrodka Nissan Technical Centre.
Puszki z przekąskami kaki-no-tane Nissana dostępne są w sprzedaży od 2020 r. i cieszą się coraz większą popularnością w Galerii Nissana w Jokohamie oraz punktach lokalnych sprzedawców, a także w bezpośredniej sprzedaży firmy Tatsuya Bussan.
Na początku wyprodukowano zaledwie 10 tys. puszek, ale w lutym br. sprzedaż przekroczyła już 380 tys. opakowań.