Auto Świat Wiadomości Aktualności Toyota Corolla po liftingu - poprawiony bestseller

Toyota Corolla po liftingu - poprawiony bestseller

Autor Piotr Burchard
Piotr Burchard

Corolla ma już 50 lat! Przez pół wieku fabryki Toyoty na całym świecie wyprodukowały 44 mln egzemplarzy. Najnowsza generacja przechodzi właśnie lifting.

Toyota Corolla po liftingu
Zobacz galerię (10)
Toyota
Toyota Corolla po liftingu

Modyfikacje objęły wygląd, wyposażenie oraz zawieszenie auta. Najwyraźniej zmiany widać z przodu – dolna krata wlotu powietrza wpisuje się w trapezoidalną strukturę zderzaka, a mniejszy górny grill łączy się po obu stronach z nowymi, bardziej wyrazistymi reflektorami (dostępnymi także w technologii Bi-LED). Na grillu umieszczono poziomy chromowany pasek, który połączono z obudową przednich świateł. Z tyłu Corolli zastosowano nowe lampy zespolone LED o trójwymiarowym przekroju.

W środku też zaszło sporo zmian. Deska rozdzielcza otrzymała nową, wielowarstwową strukturę (dzięki której połączenia między elementami są mniej widoczne), inny jest też wygląd kierownicy. Na środkowym panelu w kolorze Piano Black znalazł się 7-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego, na którym jest wyświetlany m.in. obraz z kamery cofania czy też wskazania nawigacji. W panelu sterującym automatyczną klimatyzacją pojawiły się klawiszowe przełączniki, a między analogowymi zegarami zamontowano kolorowy wyświetlacz wielofunkcyjny (4,2 cala). W Corolli po liftingu dostępne są zmodernizowane systemy multimedialne. W standardzie otrzymacie Toyota Touch® 2, a w wyższych wariantach wyposażeniowych – Touch® 2 with Go z nawigacją i pełnym pakietem map.

Żeby poprawić komfort jazdy i własności jezdne, w poliftingowej Corolli zmodyfikowano konstrukcję zawieszenia i układu kierowniczego. W pierwszym przypadku zmieniono sprężyny i amortyzatory na bardziej komfortowe, w drugim – dostrojono elektryczne wspomaganie. Na wewnętrznej stronie deski rozdzielczej pojawiła się dodatkowa wykładzina wygłuszająca.

Toyota Corolla po liftingu - naszym zdaniem

Corolla przed zmianami była jednym z bardziej komfortowych aut w klasie, a Toyota chwali się, że teraz stała się jeszcze lepsza. Corolla nie jest zbyt tanią propozycją, bo podstawowa odmiana kosztuje 67 400 zł.

ActivePremiumComfortPrestige
1,33 Dual VVT-i (99 KM) 6 M/T benzyna67 400 zł70 900 zł75 400 zł-
1,6 Valvematic (132 KM) 6 M/T benzyna70 900 zł74 400 zł78 900 zł88 400 zł
1,4 D-4D (90 KM) 6 M/T diesel78 000 zł81 500 zł86 000 zł95 500 zł
Autor Piotr Burchard
Piotr Burchard
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków