Toyota GR Supra oficjalnie debiutowała na początku 2019 roku. Jest owocem współpracy japońskiego koncernu z BMW, które ma w ofercie bliźniaczy model Z4. Na polski rynek auto trafiło w połowie ubiegłego roku, ale dotychczas oferowane było tylko w topowej wersji Executive w cenie 315 900 zł. Wraz z wprowadzeniem do oferty silnika 2.0 auto dostępne jest za ponad 100 tys. zł mniej, co może zdecydowanie wpłynąć na większą popularność modelu. Tym bardziej, że nadal imponuje on osiągami – GR Supra 2.0 z seryjną 8-biegową skrzynią automatyczną przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,2 s!
Toyota GR Supra 2.0 – dwa pakiety do wyboru
Przeczytaj też:
- Toyota GR Supra – „japończyk” z niemiecką techniką | TEST
- Kup najnowszy numer „Auto Świata” bez wychodzenia z domu!
- BMW Z4 M40i - wygodniejszy i praktyczniejszy, taki jest nowy roadster BMW
Klienci mogą zamawiać Suprę 2.0 w odmianach Dynamic lub Fuji Speedway. W tym pierwszym standard wyposażenia obejmuje m.in. przednie i tylne światła LED, 18-calowe alufelgi, cyfrowe zegary, 8,8-calowy dotykowy ekran systemu multimedialnego z Bluetooth, funkcją rozpoznawania głosu, nawigacją i systemem Toyota Supra Connect, kamerę cofania, dwustrefową, automatyczną klimatyzację i sportowe, podgrzewane fotele z Alcantary ze skórzanymi wstawkam i regulacją odcinka lędźwiowego. Do tego dochodzi pakiet systemów bezpieczeństwa Toyota Safety Sense obejmujący takie elementy, jak: układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów, układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) z funkcją powrotu na zadany tor jazdy (SC), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) i adaptacyjne automatyczne światła drogowe (AHB).
Wersja Fuji Speedway to edycja limitowana, która wyróżnia się specjalnymi dodatkami stylistycznymi, w tym białym metalizowanym lakierem i 19-calowymi matowo-czarnymi felgami z kutego aluminium oraz lakierowanymi na czerwono lusterkami. Wnętrze w odmianie Fuji Speedway zwraca uwagę wstawkami z włókna węglowego na desce rozdzielczej, pedałami z aluminium oraz czarno-czerwoną Alcantarą na kubełkowych fotelach. Dynamiczny charakter tej wersji wzmacniają sportowy aktywny mechanizm różnicowy, sportowe hamulce i adaptacyjne zawieszenie (AVS). Cena Toyoty GR Supry Fuji Speedway zaczyna się od 223 900 zł.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo