21 marca 1968 roku w Japonii zadebiutowała Toyota Hilux pierwszej generacji. Rok później pick-up został wprowadzony na europejskie rynki. Obecnie Hilux to najpopularniejszy pick-up na świecie – jego łączna sprzedaż przekroczyła 18 milionów egzemplarzy. Najnowsza, ósma generacja modelu jest produkowana w 6 miejscach na świecie i dostępna w aż 180 krajach.
Hilux Invincible 50 Chrome Edition to propozycja dla coraz większej grupy osób zainteresowanych wszechstronnym użytkowaniem tego typu pojazdów. Dzięki licznym akcesoriom wyróżnia się na tle seryjnych pick-upów, a przy tym jest dostosowany zarówno do użytku profesjonalnego, jak i rekreacyjnego.
Samochód jest wyposażony w chromowane orurowanie przednie oraz kapotażowe nad przestrzenią ładunkową, progi boczne, a także w osłonę tylnego zderzaka, czarne nakładki na błotniki oraz polerowane, 18-calowe obręcze aluminiowe. Hilux w edycji specjalnej otrzymał także matę z tworzywa na podłodze skrzyni ładunkowej oraz listwy ochronne na progach.
Pod maską zanazł się oszczędny turbodiesel o pojemności 2,4 litra. Jednostka ta generuje 150 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego, dostepnego w niskim zakresie 1600-200 obr./min. Silnik spełnia normę emisji Euro 6. Średnie spalanie deklarowane przez producenta wynosi 6,8 l/100 km.
W 2017 roku Toyota Hilux znazła 41 044 nabywców w Europie. W Polsce model ten jest liderem w segmencie pick-upów z wynikiem 578 egz. w 2017 roku (23,7% rynku).