Mercedes wzywa do serwisu kilka tys. pojazdów. Ma to związek z problemem wykrytym w samochodach Klasy C (BR 203), CLK (BR 209), Klasy E (BR 211) i CLS (BR 219), wyprodukowanych od 24.01.2000 r. do 23.12.2010 r. oraz Typ 203 (CLS), wyprodukowanych od 20.10.2000 r. do 23.12.2010 r.
Dalsza część tekstu pod materiałem wideo
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoJak podaje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w wyżej wymienionych egzemplarzach "mocowanie klejone pomiędzy szklaną pokrywą a ramą dachu przesuwnego może być nieodpowiednie i siła wiązania połączenia klejonego może się stopniowo zmniejszać". W najgorszym wypadku szklana pokrywa może oderwać się od pojazdu, zwiększając w ten sposób ryzyko wypadku i/lub obrażeń u innych uczestników ruchu drogowego.
- Przeczytaj także: Poduszka powietrzna w BMW może być jak metalowy pocisk. Ponad 5,6 tys. aut z Polski powinno trafić do serwisów
Na polskim rynku akcja naprawcza obejmie 2 tys. 227 samochodów. Ich właściciele zostaną poinformowani o kampanii i konieczności zgłoszenia się do serwisu. Ten sprawdzi klejone mocowanie szklanej pokrywy i w przypadku stwierdzenia wady wymieni przesuwny dach.