• Polską gamę Volkswagena ID.3 powiększają odmiany Pure i Pure Performance z mniejszymi akumulatorami 45 kWh
  • Najtańsza wersja Volkswagena ID.3 kosztuje 136 890 zł. Niebawem pojawi się jeszcze tańsza odmiana z ceną poniżej 130 tys. zł
  • Zasięg wersji z najmniejszym akumulatorem wynosi maksymalnie 351 km

Samochód elektryczny to wciąż spory wydatek w Polsce. W salonach Volkswagena trzeba było zostawić niemal 156 tys. zł, by zyskać najtańszą odmianę Volkswagena ID.3 czyli Pro Performance o mocy 204 KM i akumulatorem 58 kWh. Po poszerzeniu oferty będzie można zaoszczędzić kilkadziesiąt tys. zł.

Polską gamę Volkswagena ID.3 powiększają bowiem odmiany Pure i Pure Performance. Za nowymi oznaczeniami kryją się wersje z najmniejszą z dostępnych baterii, czyli odmianą 45 kWh, oraz napędem o niższej mocy (150 KM). Oczywiście, im mniejsza bateria, tym skromniejszy zasięg. ID.3 z akumulatorem 45 kWh może pokonać nie więcej niż 351 km na jednym ładowaniu.

Volkswagen ID.3 Pure Performance - będzie jeszcze tańsza wersja

Cennik poszerzonej gamy zacznie się od 136 890 zł za wersję Pure Performance. Wkrótce jednak będzie dostępna jeszcze tańsza wersja. Volkswagen zapowiada bowiem wariant Pure (moc obniżona do 126 KM), który zostanie wyceniony poniżej 130 tys. zł.

Znane są już pierwsze szczegóły wyposażenia. W najtańszym Pure Performance znajdą się m.in. nawigacja Discover Pro, reflektory LED oraz aktywny tempomat z regulacją odległości. W odmianie droższej o kilkanaście tysięcy zł (Pure Performance City za 150 190 zł) dodano podgrzewaną kierownicę wielofunkcyjną, ładowarkę indukcyjną, podgrzewanie przednich siedzeń oraz dwa dodatkowe gniazda USB-C. Na takie dodatki, jak kamera cofania, matrycowe światła LED czy tylne światła LED z dynamicznymi kierunkowskazami, można liczyć dopiero w najdroższej odmianie Pure Performance Style (165 090 zł).