Cena ID.Buzz Pro zaczyna się od 248 tys. 091 zł, a Cargo kosztuje 245 tys. 877 zł. Na razie nie ma wyboru wersji wyposażenia, choć auto można dodatkowo doposażyć. Wyposażenie w oferowanych autach to m.in. pakiet systemów wsparcia kierowcy, indukcyjna ładowarka, czujniki parkowania, oświetlenie LED, cyfrowe zegary, dwustrefowa klimatyzacja czy łączność z Android Auto i Apple CarPlay.

Możliwości konfiguracji są mocno ograniczone. Zarówno osobowy ID.Buzz Pro, jak i użytkowy ID.Buzz Cargo są dostępne z silnikiem o mocy 204 KM i z akumulatorem o pojemności 77 kWh (82 kWh brutto). Według cyklu pomiarowego WLTP powinno to wystarczyć na 424 km zasięgu w wersji Cargo i 419 km w aucie osobowym.

Dalszy ciąg tekstu pod materiałem wideo:

Akumulator może być naładowany od 5 do 80 proc. W ciągu 30 minut na ładowarce 170 kW jednak to dla polskich użytkowników jedynie czas teoretyczny, bowiem w Polsce nie ma tak szybkich ładowarek.

Na drogach jesienią

Nie jest więc tanio, choć po wprowadzeniu innych wersji wyposażenia auta mogą nieco stanieć. Zamówienia można składać u wszystkich dealerów Volkswagen Samochody Dostawcze oraz u wybranych dealerów Volkswagen Samochody Osobowe. Pierwsze auta powinny trafić do klientów jesienią