Volvo S60 to samochód, który przez lata obecności na rynku cieszył się ogromnym zainteresowaniem klientów. Był jednym z najczęściej kupowanych sedanów segmentu Premium Polsce. Wynikająca z tego duża liczba samochodów S60 na rynku była powodem uruchomienia przez Volvo kampanii.

- Bezpieczeństwo i wysoka jakość oferowanych usług to nasze priorytety. Zależy nam bowiem nie tylko na pozytywnej opinii na temat naszych samochodów, ale i usług serwisowych świadczonych przez markę Volvo w Polsce. Dlatego też postanowiliśmy skierować akcję promocyjną do użytkowników jednego z najchętniej kupowanychw Polscemodelinaszej marki – powiedział Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska.

Kampania potrwa od 4 stycznia do 28 lutego. Realizowana jest przez serwisy Autoryzowanych Dealerów Volvo.

Więcej informacji o akcji serwisowej można znaleźć na stronie www.waznevolvo.pl oraz pod numerem Infolinii: 0 502 2 VOLVO (0 502 286 586).