Samochód bazuje na aktualnym jeszcze BMW M6 Coupe. Jednostkę napędową przejęto z modelu G-Power M5 Hurricane RR. Potężne, podwójnie doładowane V10 w przedziale 7500-8000 obr/min przekazuje na koła nieziemską moc 800 koni. Maksymalny moment obrotowy (800 Nm) osiągany jest przy 5000 obr/min.
Według niemieckiego tunera niemal dwutonowe coupe od zera do 100 km/h rozpędza się „w mniej niż 4,35 s”. 200 km/h osiąga w 9,5 s, zaś magiczną granicę 300 km/h przekracza zaledwie po 24,9 s! Prędkość maksymalna M6 Hurricane RR to 370 km/h.
Modyfikacje samochodu nie ograniczyły się tylko do układu napędowego. M6 Hurricane RR otrzymało gwintowane zawieszenie z 9-stopniową regulacją siły tłumienia oraz regulacją prześwitu.Seryjne koła „M6-tki” zastąpiono 20-calowymi kutymi felgami z oponami 255/35 ZR20 (z przodu) oraz 285/30 ZR 20 (z tyłu).
Zmienił się również wygląd bawarskiego coupe. Samochód wyposażono w pakiet aerodynamiczny, w skład którego wchodzi przedni zderzak z włókna węglowego oraz dyskretny tylny spoiler. We wnętrzu zagościł prędkościomierz wyskalowany do 400 km/h, karbonowe inkrustacje na desce rozdzielczej, centralnej konsoli i boczkach drzwi oraz sportowa kierownica.
G-Power M6 Hurricane RR sprzedawane jest jako gotowy pojazd. Niemiecki tuner nie podał na razie jego ceny.