Samochód bazuje na aktualnym jeszcze BMW M6 Coupe. Jednostkę napędową przejęto z modelu G-Power M5 Hurricane RR. Potężne, podwójnie doładowane V10 w przedziale 7500-8000 obr/min przekazuje na koła nieziemską moc 800 koni. Maksymalny moment obrotowy (800 Nm) osiągany jest przy 5000 obr/min.
Według niemieckiego tunera niemal dwutonowe coupe od zera do 100 km/h rozpędza się „w mniej niż 4,35 s”. 200 km/h osiąga w 9,5 s, zaś magiczną granicę 300 km/h przekracza zaledwie po 24,9 s! Prędkość maksymalna M6 Hurricane RR to 370 km/h.
Modyfikacje samochodu nie ograniczyły się tylko do układu napędowego. M6 Hurricane RR otrzymało gwintowane zawieszenie z 9-stopniową regulacją siły tłumienia oraz regulacją prześwitu.Seryjne koła „M6-tki” zastąpiono 20-calowymi kutymi felgami z oponami 255/35 ZR20 (z przodu) oraz 285/30 ZR 20 (z tyłu).
Zmienił się również wygląd bawarskiego coupe. Samochód wyposażono w pakiet aerodynamiczny, w skład którego wchodzi przedni zderzak z włókna węglowego oraz dyskretny tylny spoiler. We wnętrzu zagościł prędkościomierz wyskalowany do 400 km/h, karbonowe inkrustacje na desce rozdzielczej, centralnej konsoli i boczkach drzwi oraz sportowa kierownica.
G-Power M6 Hurricane RR sprzedawane jest jako gotowy pojazd. Niemiecki tuner nie podał na razie jego ceny.
Galeria zdjęć
BMW M6 Hurricane RR
BMW M6 Hurricane RR
BMW M6 Hurricane RR
BMW M6 Hurricane RR
BMW M6 Hurricane RR
BMW M6 Hurricane RR
BMW M6 Hurricane RR