Program towarzyszący przyprawia o zawrót głowy. I tak miłośnicy motoryzacji będą mieli wyjątkową okazję zobaczyć prawdziwy crash-test. W pawilonie A2 z kolei zorganizowano Tuning Shop uzupełniony ekspozycją Car Hi-Fi. Kolejny ciekawy projekt Czechów to Autojob, poruszający problematykę zatrudnienia w przemyśle samochodowym. Tutaj doskonale połączono teorię z praktyką, umożliwiając spotkanie pracodawców z branży motoryzacyjnej z potencjalnymi pracownikami. Projekt ten stwarza osobom szukającym pracy możliwość bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami największych koncernów samochodowych. Od soboty do czwartku (9-14 czerwca) w pawilonie A2 można było odwiedzać stoiska firm oferujących miejsca pracy i wrócić do domu z nową ofertą.

Kilka tygodni przed targami reklamy tegorocznego Autosalonu pokazały się też w czeskiej prasie kobiecej, a to z powodu towarzyszącego targom po raz pierwszy projektu „Kobieta i samochód”. Coraz częściejpanie są klientem bezpośrednim, więc organizatorzy zdecydowali się na taki temat ze względu na wystawców, by mogli dowiedzieć się więcej o tej grupie docelowej. Kobiety, które odwiedzą Autosalon, będą miały okazję sprawdzić swoje umiejętności podczas jazd zręcznościowych. Do ich dyspozycji będą m.in. Volkswagen Tuareg, Audi A5, Honda SRV, Micra Aktive Luxusy, Škoda Fabia, Colt Cupe Cebriolet i Outlander. Oprócz jazd kobiety mogły wziąć udział w szeregu konkursów, w których przewidziano atrakcyjne nagrody.

- Chciałbym zwrócić Państwa uwagę na te targi także w szerszym kontekście, nie tylko poprzez towarzyszące im atrakcje - mówi Jarosław Krykwiński, właściciel Agencji Promocji Eksportu. Ściślej mówiąc, mam na myśli rozwijający się dynamicznie rynek. Czeski przemysł motoryzacyjny w 2006 r. zwiększył swoją produkcję o 23 proc.

Przede wszystkim wzrosła produkcja samochodów osobowych. Dynamicznie rosła też produkcja podwykonawców. W zeszłym roku w Czechach wyprodukowano najwięcej samochodów w historii – ponad 855 tys. sztuk.

A wracając do Autosalonu…Chciałbym przypomnieć, że jest to obecnie najbardziej znacząca wystawa motoryzacyjna w Europie Środkowej, wspierana przez O.I.C.A. Moja firma, Agencja Promocji Eksportu, od 2001 r. jestpolskim przedstawicielem organizatora imprez wystawienniczych w Brnie, czyli spółki Veletrhy Brno. Polskim firmom oferujemy w Brnie obsługę od a do z. Organizujemy również wyjazdy dla zwiedzających. Naszym gościom zapewniamy bezpłatny transport luksusowym autokarem do Brna i z powrotem, jak również rezerwację w hotelu. Odwiedzając targi za naszym pośrednictwem macie Państwo także zapewniony bezpłatnie wstęp na targi.

Zapraszam do Brna!

Zobacz takżeAutosalon Brno 2007 – pierwszych 100 zdjęćAutosalon Brno 2007: Co można zobaczyć? (1. część, 170 zdjęć)Autosalon Brno 2007: Co można zobaczyć? (2. część, 114 zdjęć)Autosalon Brno 2007: Co można zobaczyć? (3. część, 178 fotografii)Autosalon Brno 2007 - modelki