W najnowszym wcieleniu zostało zmodyfikowane wnętrze i niektóre elementy nadwozia oraz w 2011 roku pojawi się nowy silnik 4.0 V8, którego emisja CO2 będzie mniejsza o 40 proc. niż jednostki W12.

Przednia część pojazdu otrzymała nowe światła z diodami, zmienił się przedni zderzak oraz atrapa wlotu powietrza chłodnicy. Niewielkie zmiany widoczne są także w tylnej części nadwozia.

W najmocniejszej wersji Bentley Continental GT napędzany jest silnikiem o pojemności skokowej 6.0 l W12 o mocy 575 KM i maksymalnym momentem obrotowym 700 Nm, który przystosowany jest do spalania paliwa E85. Pozwala on na osiąganie maksymalnej prędkości 318 km/h oraz przyspieszenia od 0 do 96 km/h w ciągu 4,4 sekundy. Współpracuje on z sześciostopniową przekładnią automatyczną i napędza cztery koła. Konstruktorom udało się podnieść o 15 KM moc i jednocześnie zredukować o 65 kg masę pojazdu.

W ofercie znajdują się 20- lub 21-calowe koła.

Zmiany wnętrza pojazdu obejmują m.in. nowy ekran dotykowy z 30 GB dyskiem twardym, zmodyfikowane przednie fotele oraz o 46 mm więcej miejsca na nogi. O dźwięk zadba zestaw 11 głośników Naim oraz system TV/DVD/iPod/telefon.

Nowość Bentleya będziemy mogli zobaczyć już pod koniec września podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Paryżu.