W najnowszym wcieleniu zostało zmodyfikowane wnętrze i niektóre elementy nadwozia oraz w 2011 roku pojawi się nowy silnik 4.0 V8, którego emisja CO2 będzie mniejsza o 40 proc. niż jednostki W12.
Przednia część pojazdu otrzymała nowe światła z diodami, zmienił się przedni zderzak oraz atrapa wlotu powietrza chłodnicy. Niewielkie zmiany widoczne są także w tylnej części nadwozia.
W najmocniejszej wersji Bentley Continental GT napędzany jest silnikiem o pojemności skokowej 6.0 l W12 o mocy 575 KM i maksymalnym momentem obrotowym 700 Nm, który przystosowany jest do spalania paliwa E85. Pozwala on na osiąganie maksymalnej prędkości 318 km/h oraz przyspieszenia od 0 do 96 km/h w ciągu 4,4 sekundy. Współpracuje on z sześciostopniową przekładnią automatyczną i napędza cztery koła. Konstruktorom udało się podnieść o 15 KM moc i jednocześnie zredukować o 65 kg masę pojazdu.
W ofercie znajdują się 20- lub 21-calowe koła.
Zmiany wnętrza pojazdu obejmują m.in. nowy ekran dotykowy z 30 GB dyskiem twardym, zmodyfikowane przednie fotele oraz o 46 mm więcej miejsca na nogi. O dźwięk zadba zestaw 11 głośników Naim oraz system TV/DVD/iPod/telefon.
Nowość Bentleya będziemy mogli zobaczyć już pod koniec września podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Paryżu.
Galeria zdjęć
Bentley Continental GT po faceliftingu
Bentley Continental GT po faceliftingu
Bentley Continental GT po faceliftingu
Bentley Continental GT po faceliftingu
Bentley Continental GT po faceliftingu
Bentley Continental GT po faceliftingu
Bentley Continental GT po faceliftingu
Bentley Continental GT po faceliftingu
Bentley Continental GT po faceliftingu
Bentley Continental GT po faceliftingu
Bentley Continental GT po faceliftingu