Zmiany są naprawdę kosmetyczne. Zmienione obudowy świateł przeciwmgielnych oraz delikatnie zmodyfikowana atrapa chłodnicy i reflektory, które w standardzie są biksenonowe, a opcjonalnie w całości w technologii LED (w X6 M w serii). Inne są też tylne światła.
Do oferty kolorów nadwozia dołączył metalizowany lakier Marrakech Brown, którym pokryty jest egzemplarz na zdjęciach. Pojawiły się ponadto nowe wzory obręczy kół oraz kolory skórzanych tapicerek – Vermillion Red i Ebony White.
Gama silnikowa pozostanie bez zmian: dwie, turbodoładowane jednostki benzynowe 3.0 o mocy 306 KM oraz 4.4 V8 o mocy 407 KM, a także turbodiesel o pojemności 3 litrów, który występuje w wersji 245- i 306-konnej. Słabsza odmiana X6 30d od wiosny będzie opcjonalnie oferowana z technologią BluePerformance Technology, która redukuje tlenek azotu w katalizatorze za pomocą roztworu mocznika AdBlue. Dzięki temu jednostka wysokoprężna spełnia już teraz normę czystości spalin Euro6, która zacznie obowiązywać dopiero od 2014 roku.
Odświeżone BMW X6 zadebiutuje na salonie samochodowym w Genewie.