Z coraz większym powodzeniem auta marki Škoda konkurują na rynku chińskim z bardziej renomowanymi markami japońskimi. Konkurencja jest jednak duża i każdy stara się oferować nabywcom jak najlepiej wyposażone auto. Z tego powodu także modele Super i Octavia dostosowują się do miejscowych wymagań.
W odróżnieniu od europejskich wersji oba te modele posiadają diodowe tylne światła zespolone, które pochodzą od miejscowego producenta. Są przy tym znacznie tańsze od wersji europejskiej. W Europie znajdą się one dopiero w wyposażeniu trzeciej generacji tego modelu. Auto też nie ma typowej anteny zewnętrznej, która została zintegrowana z tylną szybą. Wnętrze jest dwubarwne, zamontowano w nim także drewniane elementy dekoracyjne. Atrapa wlotu powietrza chłodnicy jest chromowana, podobnie jak klamki czy listwy boczne.
W wyposażeniu standardowym jest radio z CD i MP3, klimatyzacja oraz obręcze kół z metali lekkich. Montowane są także większe lusterka zewnętrzne Octavia Ming Rui produkowana jest w Chinach od 2007 roku. W 2010 roku sprzedano już 104 800 egz., z czego aż 60 proc. z automatyczną przekładnią Tiptronic. Wszystkie samochody mają silniki benzynowe, gdyż w chińskiej ofercie nie ma