Logo

Citroën C3 Picasso otrzymał facelifting

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Model C3 Picasso produkowany jest od 2008 roku, a nabywcy w Europie otrzymują go ze słowckiego miasta Trnawa, gdzie francuski koncern PSA ma swoją fabrykę. Dotychczas sprzedano już ponad 320 tys. egz.

W roku modelowym 2013 pojawiło się nowe logo z chromowanymi listwami. Przedni zderzak ma polakierowany środek i doszły światła do jazdy dziennej. Z tyłu zmiany sa już mniej widoczne, bo dotychczas czarna część zderzaka obecnie malowana jest w barwie nadwozia.

W najnowszej ofercie pojawiły się dwie nowe barwy lakieru – biała perłowa I atramentowa niebieska. Za dopłatą będzie można zamówić luksusowa tapicerkę skórzaną Mistral Claudia i nawigację satelitarną eMyWay z Bluetooth, USB i AUX. Będzie można także dołączyć kamerę cofania. Nowe elementy wyposażenia to m.in. światła mgłowe doświetlające zakręty i podświetlana diodami środkowa konsola.

Producent nie zapowiedział żadnej technicznej rewolucji, ale z dużym prawdopodobieństwem w niedalekiej przyszłości można spodziewać się pojawienia w ofercie trzycylindrowego silnika 1.2 VTi.

Zmodernizowany Citroën C3 Picasso pojawi sie w sprzedaży na początku 2013 roku, a jego oficjalna premiera odbędzie się podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Paryżu.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu