Zapewne furorę zrobi Opel GTC Paris, który stanowi zapowiedź wersji produkcyjnej sportowej trzydrzwiowej Astry.

Pojawi się także Opel Ampera, z silnikiem elektrycznym o mocy 150 KM i maksymalnym momentem obrotowym 370 Nm. Pojazd, którego litowo-jonowe akumulatory można ładować ze zwykłej sieci elektrycznej o napięciu 230 V. Jedno naładowanie wystarczy na pokonanie dystansu 60 kilometrów. I wówczas uruchomiony zostanie silnik czterocylindrowy o pojemności skokowej 1.4 l, na którego zbiorniku dojedziemy 500 km. Ampera od 0 do 100 km/h przyspiesza w ciągu 9 sekund i osiąga prędkość maksymalną 161 km/h.

Paleta jednostek napędowych do modelu Mervia zostanie poszerzona o trzy wysokoprężne o mocy od 55 kW do 103 kW. Zmodyfikowany silnik 1,3 CDTI ecoFLEX będzie o 21 proc. mocniejszy o osiągnie 70 kW. Nowe są także wersje silnika 1.7 CDTI o mocy 81 kW i 96 kW. Wszystkie spełniają już normę Euro 5 i są wyposażone w filtr cząsteczek stałych.

Natomiast najmniejsze modele Agila i Corsa otrzymają zmodyfikowane silniki ecoFLEX z systemem Start/Stop. Producent zapowiada, iż do końca 2011 roku w system Strat/Stop zostanie wyposażona większość modeli.

Także 2.0 l silnik wysokoprężny modelu Insignia został zmodyfikowany i przy obniżonej emisji szkodliwych spalin zużywa obecnie średnio 4,9 l/100 km (dotychczas 5,2 l) oleju napedowego.