Modernizacja nadwozia dotyczy nowych tylnych świateł, które otrzymały diody zamiast tradycyjnych żarówek. Wraz z tym Seat Exeo otrzymał bi-ksenonowe reflektory oraz gniazdko 230 V.
We wnętrzu zmienił się kształt oparcia przedniego fotela oraz tylnego siedzenia. Dzięki temu pasażerowie podróżujący z tyłu otrzymali dodatkowo 44 mm.
Modernizacja techniczna to dołączenie do oferty siedmiostopniowej przekładni Multitronic dla Diesla 2.0 TDI o mocy 105 kW.
Obecna oferta silników Seata Exeo obejmuje trzy jednostki wysokoprężne: 2,0 TDI o mocy 88, 105 i 125 kW oraz pięć benzynowych: 1,6 MPI (75 kW), 1,8 TSI (88 a 118 kW) a 2,0 TSI (155 kW i 147 kW - Multitronic).
Galeria zdjęć
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu
Seat Exeo po faceliftingu