Dodge ZEO Concept pokazuje, jak projektanci firmy wyobrażają sobie amerykański muscle car XXI wieku. Biorąc pod uwagę, że auto nie jest napędzane jednostką V8, ale silnikiem elektrycznym, chodzi o bardzo odważną tezę.
Do napędu tylnych kół posłużył silnik elektryczny o mocy 200 kW (272 KM) zamontowany przed tylną osią. Energię elektryczną czerpie z baterii li-ion o wydajności 64 kWh znajdujących się pod podłogą. Akumulatory doładowują się w czasie hamowania. Zasięg na jedno doładowanie wynosi według producenta 400 km. Prędkość samochodu wynosi 208 km/h, a przyśpieszenie od 0 do 96 km/h odbywa się w czasie 5,7 s. W Ameryce popularną dyscyplinę sprint na ćwierć mili ze startu zatrzymanego ZEO pokonuje w 11 s.
Pomarańczowy koncept Dodge ZEO ma 4390 mm długości, 1743 mm szerokości i 1290 mm, a długość rozstawu osi to 2792 mm. W rogach karoserii znajdziemy masywne nadkola, w których zamontowano koła ze stopów lekkich z oponami Goodyear w rozmiarze 225/40 R 23 z przodu i 255/40 R 23 z tyłu.
Design nadwozia łączy w sobie elementy coupe i kombi. Uwagę przyciągają drzwi otwierane w stylu Lamborghini, dzięki nim ZEO przypomina inny koncept koncernu – Chrysler Portofino z roku 1988.
We wnętrzu dominuje biały kolor, który znajdziemy na czterech osobnych fotelach, boczkach drzwi, w bagażniku i na tunelu centralnym, który ciągnie się przez całe wnętrze. Oświetlenie wnętrza zapewnia pasy niebieskich diod LED umieszczone w boczkach drzwi.