Atrakcyjnie zaprojektowane coupe Mitsubishi zaprezentowało się na amerykańskim gruncie, jednak zastosowana technika robi z niego atrakcyjny kąsek dla niejednego Europejczyka. Mitsubishi zaprezentowało bowiem 2-miejscowe coupe o agresywnych kształtach, które pod maską ukrywa silnik wysokoprężny.
Mocny 4-cylindrowy diesel 2,2 l common rail oferuje dzięki zmiennej geometrii łopatek turbosprężarki 150 kW (204 KM) i 420 Nm. Co prawda producent silnika nie został podany, ale można się domyślić, że chodzi najprawdopodobniej o koncern PSA.
Na tym ciekawostek nie koniec – układ napędowy otrzymał system napędu na wszystkie koła S-AWC, który razem z dwusprzęgłową sekwencyjną skrzynią biegów SST pochodzi z samego Mitsubishi Lancer Evolution X. Tak przygotowane wysokoprężne coupe mogłoby zainteresować niejednego przeciwnika diesli.
Konstrukcja nadwozia wykorzystuje aluminiową ramę przestrzenną wyprodukowaną z tłoczonych profili aluminiowych i pod ciśnieniem odlewanych części aluminiowych. Maska, błotniki i inne panele zewnętrzne prasowane są z odpornej i łatwej do recyklingu żywicy.
Studium powstało wyłącznie jako show car na targi w Detroit i nie jest zapowiedzią nowej generacji modelu Eclipse.