Oba modele pojawią się po spokrewnionym technicznie i już zmodernizowanym Citroenie C4 Picasso, który jest w sprzedaży. Wersja przedłużona C4 Picasso będzie miała także swoją premierę we Frankfurcie.
Crossover Peugeot 3008 debiutował wiosną 2009 roku, a MPV Peugeot 5008 o pół roku później. Zatem czas już na modernizację. Objęła ona przede wszystkim przednie części aut (atrapa wlotu powietrza chłodnicy i reflektory), które obecnie otrzymały design znany już z najnowszych modeli 208 czy 308.
Nowości zobaczymy także we wnętrzu obu modeli.Head-up display będzie obecnie kolorowy, środkowa konsola otrzyma nowe wykończenie, a wyposażenie wzbogacono o m.in. kamerę cofania. Oferta jednostek napędowych pozostanie bez zmian. Do wyboru będą silniki benzynowe 1.6 VTi o mocy 120 KM i 1.6 THP o mocy 156 KM oraz turbodiesle 1.6 e-HDi o mocy 114 KM i 2.0 HDI o mocy 150 KM (z automatem 163 KM). W modelu 3008 pozostanie także HYbrid4. Producent nie wyklucza poszerzenia oferty o jednostki, które debiutują w najnowszej generacji Peugeota 308.
Warto dodać, że dotychczas producent sprzedał 506 tys. egz. Peugeota 3008 i 237 tys. modelu 5008. Nadzieją na jeszcze lepszą sprzedaż może być duże zainteresowanie chińskiego rynku, gdzie Peugeot 3008 sprzedawany jest od początku 2013 r.
Galeria zdjęć
Crossover Peugeot 3008 debiutował wiosną 2009 roku, a MPV Peugeot 5008 o pół roku później. Zatem czas już na modernizację. Objęła ona przede wszystkim przednie części aut (atrapa wlotu powietrza chłodnicy i reflektory), które obecnie otrzymały design znany już z najnowszych modeli 208 czy 308.
Crossover Peugeot 3008 debiutował wiosną 2009 roku, a MPV Peugeot 5008 o pół roku później. Zatem czas już na modernizację. Objęła ona przede wszystkim przednie części aut (atrapa wlotu powietrza chłodnicy i reflektory), które obecnie otrzymały design znany już z najnowszych modeli 208 czy 308.
Crossover Peugeot 3008 debiutował wiosną 2009 roku, a MPV Peugeot 5008 o pół roku później. Zatem czas już na modernizację. Objęła ona przede wszystkim przednie części aut (atrapa wlotu powietrza chłodnicy i reflektory), które obecnie otrzymały design znany już z najnowszych modeli 208 czy 308.
Peugeot 5008 - porównanie przed i faceliftingu
Crossover Peugeot 3008 debiutował wiosną 2009 roku, a MPV Peugeot 5008 o pół roku później. Zatem czas już na modernizację. Objęła ona przede wszystkim przednie części aut (atrapa wlotu powietrza chłodnicy i reflektory), które obecnie otrzymały design znany już z najnowszych modeli 208 czy 308.
Crossover Peugeot 3008 debiutował wiosną 2009 roku, a MPV Peugeot 5008 o pół roku później. Zatem czas już na modernizację. Objęła ona przede wszystkim przednie części aut (atrapa wlotu powietrza chłodnicy i reflektory), które obecnie otrzymały design znany już z najnowszych modeli 208 czy 308.
Crossover Peugeot 3008 debiutował wiosną 2009 roku, a MPV Peugeot 5008 o pół roku później. Zatem czas już na modernizację. Objęła ona przede wszystkim przednie części aut (atrapa wlotu powietrza chłodnicy i reflektory), które obecnie otrzymały design znany już z najnowszych modeli 208 czy 308.
Crossover Peugeot 3008 debiutował wiosną 2009 roku, a MPV Peugeot 5008 o pół roku później. Zatem czas już na modernizację. Objęła ona przede wszystkim przednie części aut (atrapa wlotu powietrza chłodnicy i reflektory), które obecnie otrzymały design znany już z najnowszych modeli 208 czy 308.
Crossover Peugeot 3008 debiutował wiosną 2009 roku, a MPV Peugeot 5008 o pół roku później. Zatem czas już na modernizację. Objęła ona przede wszystkim przednie części aut (atrapa wlotu powietrza chłodnicy i reflektory), które obecnie otrzymały design znany już z najnowszych modeli 208 czy 308.
Crossover Peugeot 3008 debiutował wiosną 2009 roku, a MPV Peugeot 5008 o pół roku później. Zatem czas już na modernizację. Objęła ona przede wszystkim przednie części aut (atrapa wlotu powietrza chłodnicy i reflektory), które obecnie otrzymały design znany już z najnowszych modeli 208 czy 308.
Peugeot 3008 - porównanie wersji przed i po faceliftingu.