Na stoisku firmy Ferrari było w tym roku bardzo spokojnie. Chociaż spółka obchodzi w tym roku 60-lecie swojego istnienia, w Genewie oprócz nowych odcieni lakieru, przygotowanych wg starych katalogów, nie zaprezentowano żadnej nowości. Zastępcy Ferrari znaleźli jednak powód do dumy. Rok 2006 był dla marki bardzo pozytywny, na całym świecie udało się sprzedać o 5 % więcej aut, a na najważniejszych rynkach zbytu odnotowano duży wzrost sprzedaży.

Ferrari 612 Sciaglietti pojawiło się na genewskim stoisku w ekskluzywnych kolorach Avorio, Vinaccia, Celeste, Avio, Azurro, Blu Scozia, Verde Abetone, Grigio Ferro, Grigio Medio i Grigio Scuro, które teraz dostępne są również w zwykłej ofercie. We wnętrzu pojawiła się nowa skórzana tapicerka Poltrona Frau w dwunastu różnych kolorach, klienci mogą też wybierać akcesoria z aluminium czy karbonu.

Kolejną nowością jest centrum multimedialne Bose, obejmujące system nawigacji z 6,5-calowym wyświetlaczem, Dolby Surround 5.1, twardy dysk do archiwizacji muzyki z inteligentnym oprogramowaniem U-Music, wielopłytowy odtwarzacz z hands-free i Bluetooth.