Szwedzki Koenigsegg zaprezentował w Genewie dwa nowe modele. Pierwszym jest Koenigsegg CCGT, bazujący na produkcyjnym modelu serii CC i pełniący reguły ACO i FIA GT. Auto napędzane jest 5-litrowym wolnossącym silnikiem, który powstał we współpracy z JP Motorsport i Andersem Hoglundem z Cargine Engineering. Granicę masy 1100 kg, która jest trudno osiągalna dla pozostałych uczestników GT1, Koenigseggowi udało się bez problemu pokonać, w dodatku uzyskał jeszcze 100-kilogramową rezerwę masy. Ta zostanie prawdopodobnie wykorzystana przy modyfikacji niektórych komponentów. Całą przemianę modelu CC w wyczynowy samochód CCGT nadzorował dyrektor działu rozwoju Dag Bölenius.
Drugą nowością jest Koenigsegg CCXR, supersport chroniący środowisko naturalne. Producent opacował silnik, który dzięki wykorzystaniu bioetanolu zamiast klasycznej benzyny osiąga wyższą moc przy niższych emisjach spalin. Bioetanol charakteryzuje się wyższą liczbą oktanową i specyficzną właściwością – jest w stanie schłodzić komorę spalania przy wtryskiwaniu mieszanki. Nowe paliwo pozwoliło uzyskać 750 kW (1020 KM) przy 7200 obr./min i maksymalny moment obrotowy 1060 Nm przy 6100 obr./min. Dzięki takim parametrom Koenigsegg CCXR został pierwszym produkowanym, a zarazem homologowanym samochodem o mocy powyżej 1000 KM. Koenigsegg zapowiada, że możliwość spalania bioetanolu nie będzie domeną wyłącznie nowych samochodów, ale firma zaoferuje możliwość przebudowy także dla dotychczas wyprodukowanych modeli CCx.
Oprócz wyżej wymienionych nowości Koenigsegg zaprezentuje w Genewie nowe elementy wyposażenia dla modelu CCx. Klienci mogą się cieszyć na nową stylistykę czy zestaw wskaźników, które dzięki syntezie wszystkich informacji jezdnych są w stanie zaproponować najodpowiedniejszy charakter jazdy.