W tym roku spółka Tata Motors już po raz dziesiąty z rzędu pojawia się na targach genewskich, a ponieważ chodzi o tak zacny jubileusz, przygotowała koncepcyjną wersję 4-drzwiowego sedanu. Samochód nazwany Tata Elegante Concept zbudowano na nowej platformie podłogowej. Rozmiary zewnętrzne auta są większe niż u aktualnej generacji sedana Indigo. Pod maską powinny się znaleźć poprzecznie zamontowane wysokoprężne i benzynowe jednostki 4-cylindrowe o pojemności 1,4 – 2,0 l oraz kompaktowy silnik V6. W ofercie nie zabraknie turbodiesli z systemem common rail i zmiennymi fazami rozrządu, które spełniać będą normy emisji spalin Euro V. Silniki oferują moc od 66 kW (90 KM) po 147 kW (200 KM), a moment obrotowy wynosi aż 280 Nm. Przeniesieniem siły napędowej na koła zajmuje się 6-biegowa manualna skrzynia biegów lub automat. Tata Motors planuje sprzedaż wersji produkcyjnej prezentowanego modelu również w Europie, zapewnia więc, że auto osiąga poziom bezpieczeństwa i poziom emisji spalin zgodny z europejskim standardem. Wyposażenie sedana będzie bardzo bogate, można liczyć na nawigację satelitarną, Bluetooth, czujnik deszczu czy przednie i tylne czujniki parkowania.
Tata Motors prezentuje w Genewie także model Tata Pick-up, który otrzymał facelifting, a wraz z nim turbodiesel o pojemności 2,2 l, oferujący 103 kW (140 KM) i pełniący normę Euro IV. Firma akcentuje, jak dobrze auto jest wyposażone pod względem bezpieczeństwa, nie brakuje mu ABS czy airbagów. Pick-up oferowany jest z krótką, średnią i długą kabiną, dostępne są też dwa rodzaje napędu – 2WD i 4WD. Oprócz powyższych modeli Tata Motors przywiozło do Genewy modele Indica hatchback, Indigo SW i SUV-a Safari DiCOR.