TechArt Magnum, czyli zmodyfikowane Porsche Cayenne Turbo, zaprezentowano już w roku 2005 podczas targów we Frankfurcie. Przednią część auta zdominował zderzak z ogromnymi wlotami powietrza i okrągłymi światłami przeciwmgielnymi, również na masce pojawiły się duże wloty. Auto otrzymało masywne listwy progowe, nowy tylny zderzak, duże skrzydło na górnej krawędzi klapy bagażnika, brewki na lampach przednich oraz dwie podwójne końcówki wydechu o ponadprzeciętnej średnicy. Całość stoi na 22-calowych kołach z oponami 295/30 R 22 przystosowanych do prędkości 300 km/h.
Dzięki większym turbosprężarkom, nowemu układowi wydechowemu i zmodyfikowanemu kolektorowi dolotowemu moc jednostki wzrosła z 331 kW (450 KM) przy 6000 obr./min do 442 kW (601 KM), a moment obrotowy podskoczył z 620 do 865 Nm. Z takimi właściwościami TechArt Magnum jest w stanie przyśpieszyć od 0 do 100 km/h w 4,5 s i może pędzić z prędkością maksymalną 292 km/h. Specjalny moduł obniża auto o kolejne 60 mm.
W Genewie TechArt Magnum prezentuje się z zupełnie nowym, luksusowym wnętrzem. W kabinie wszystko obito najlepszą skórą i Alcantarą, jasne i ciemne powierzchnie połączono listwami z drewna. Na konsoli centralnej, pedałach i wewnętrznych listwach progowych oraz innych drobnych detalach zadomowiło się polerowane aluminium. TechArt oferuje również możliwość osadzić niektóre powierzchnie karbonowym kompozytem.
Oprócz tego Magnum wyposażono w wielofunkcyjny zestaw audio-video z dużym kolorowym wyświetlaczem dotykowym, zmieniarką na 6 CD, odtwarzaczem DVD, nawigacją satelitarną, handsfree z Bluetooth. W czasie podróży dzieci mogą grać w Playstation II. Pokazywane Magnum ma pokazać publiczności, że TechArt nie specjalizuje się wyłącznie w tuningu silników i nadwozi, ale jest w stanie zaoferować także luksusowe wyposażenie wnętrza. Na indywidualne zamówienie tuner jest gotowy spełnić każde żądanie klienta.