W 2008 roku Dacia oferuje swoim klientom, w zależności od rynku, pięć modeli: Logan, Logan MCV, Sandero, Logan Van i Logan Pick-up.

O tym wszystkim była mowa na konferencji prasowej poświęconej marce.

Wszystkie pięć nowoczesnych, niezawodnych i solidnych modeli jest zgodnych z tożsamością marki, która jest postrzegana jako otwarta na potrzeby klientów (przestronne, przystępne cenowo samochody).

Otwarta na potrzeby klientów, gdyż każdy z modeli zapewnia rekordową ilość miejsca we wnętrzu po przystępnej cenie. Pomysłowa, gdyż gama atrakcyjnych pojazdów oferowanych przez markę Dacia po niskich cenach, to efekt antycypacji potrzeb klientów o pragmatycznym podejściu, którzy przede wszystkim oczekują od auta bezstresowej eksploatacji.

Dacia nadąża za aktualnymi tendencjami i potrzebami rynkowymi, wyprzedzając konkurencję dzięki umiejętności szybszego dostrzeżenia nowych możliwości oferowanych przez rynek.

Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży modelu Dacia Sandero, rok 2008 będzie rokiem o strategicznym znaczeniu dla rozwoju marki.

Model Sandero to piąty typ nadwozia opracowany w oparciu o płytę podłogową B0 (płytę Logana), który wejdzie do sprzedaży w połowie 2008 roku. Dzięki niemu marka Dacia pojawi się w segmencie samochodów kompaktowych.

Tak jak w przypadku modelu Logan, Dacia Sandero będzie pozycjonowana jako najtańszy samochód w swoim segmencie, o bezkonkurencyjnym stosunku ceny do oferowanej jakości i wyposażenia.

W zależności od warunków panujących na poszczególnych rynkach zbytu, Dacia planuje wprowadzenie w poszczególnych krajach modeli możliwie najlepiej dopasowanych do lokalnych potrzeb.

Zakład w Pitesti, który jest kolebką marki, aby sprostać wyzwaniu związanemu z wprowadzeniem modelu Sandero zwiększył swoja zdolność produkcyjną do 350 000 samochodów rocznie (60 samochodów na godzinę).