Japończycy zapowiadają sprzedaż samochodów tej marki w 19 krajach europejskich. Ma ona rozpocząć się od października 2008 roku. Najważniejszy w ofercie będzie następca modelu FX, SUV, które bezpośrednio bezie konkurował z BMW X5, Range roverem Sport i Porsche Cayenne. Premiera nowego modelu Infiniti odbędzie się w marcu podczas salonu samochodowego w Genewie.

W pierwszym okresie dostarczany będzie z benzynowym silnikiem V6, a nieco później także z V8.

Kolejnym modelem w ofercie będzie mniejszy corssover Infiniti EX, a więc bezpośredni konkurent BMW X3. Pozostałe dwa modele to sedan i coupé serii G, które zaliczane są do klasy średniej. EX i G napędzane będą silnikami benzynowymi V6 o pojemności skokowej 3,5 litra. W wersji amerykańskiej mają one moc 225 kW. Europejska specyfikacja nie jest jeszcze znana.

Plany przewidują, że w 2010 roku rozpocznie się na rynku europejskim sprzedaż wersji napędzanych silnikami wysokoprężnymi oraz nowej generacji M, należącej do wyższej klasy średniej. Szef Infiniti w Europie, Jim Wright, powiedział, że w początkowym okresie spodziewa się mniejszego zainteresowania i sprzedaży tymi samochodami, zwłaszcza w Niemczech i Wielkiej Brytanii. U każdego dilera, a będzie ich 12-14, sprzedaż powinna do końca roku 2013 osiągnąć liczbę 500 egzemplarzy. Analitycy przewidują, iż wejście Infiniti na rynki europejskie przez pierwszych kilka lat może być mało widoczne.