Faralli & Mazzanti Vulca V12 to 2+2-miejscowe coupe z ręcznie wykonanym nadwoziem, które spółka chce wyprodukować w limitowanej serii dziesięciu sztuk.
Dwudrzwiowe coupe w rozmiarach 4831 mm (dł.) x 2000 mm (szer.) x 1350 mm (wys.) zbudowano na podwoziu z rozstawem osi 2781 mm. W wyraźnie zarysowanych nadkolach zamontowano 19-calowe koła ze stopów lekkich z oponami 255/40 ZR 19 z przodu i 285/35 ZR 19 z tyłu. Na życzenie klienta dostępne są także 20- i 21-calowe koła.
Producent chce zbudować zaledwie dziesięć egzemplarzy, ale każdy samochód będzie wyjątkowy, gdyż do wyboru będzie jeden z trzech 12-cylindrowych silników w układzie V. Jednostką podstawową ma pojemność 6,0 l (327 kW/445 KM; 600 Nm), druga jest o pojemności 7,1 (383 kW/520 KM; 730 Nm), a trzecim silnikiem będzie 7,5 l (442 kW/600 KM; 800 Nm).
Ceny rozpoczynają się u wersji 6-litrowej na poziomie 280 tys. euro, odmiana z silnikiem 7,1 l dostępna jest za 320 tys. euro, a najdroższa wersja z silnikiem 7,5 l dostępny będzie od 340 tys. euro.