Na tegorocznym salonie samochodowym w Genewie włoski ośrodek stylistyczny Fioravanti prezentuje nowy koncept Vola, który bezpośrednio nawiązuje do swojego poprzednika z roku 2001. Firma twierdzi, że samochód ukrywa technikę Alfa Romeo z tradycyjnym układem napędowym transaxle z silnikiem z przodu i skrzynią biegów przy napędzanej tylnej osi. Nowość ma 4160 mm długości, 1810 mm szerokości i 1280 mm wysokości, natomiast rozstaw osi to 2540 mm. Rozstaw przednich i tylnych kół wynosi odpowiednio 1550 i 1520 mm.
Podobnie jak Vola z roku 2001, także tegoroczny samochód otrzymał twardy odchylany dach, którym można sterować manualnie lub elektronicznie. Dach odchylał się w ten sposób, że cały obracał się do tyłu. Podobny system zastosowano później w limitowanym Ferrari 575 Superamerica.
Ośrodek stylistyczny Fioravanti założył dwadzieścia lat temu Leonardo Fioravanti, były projektant w firmie Pininfarina. Fioravanti współpracował przy projektowaniu takich pojazdów jak Ferrari 365 GTB/4 Daytona, Ferrari 512 BB, Ferrari 308 GTB czy Ferrari 288 GTO.