Koreański producent skupił się przede wszystkim na przestylizowaniu nadwozia małego MPV, dzięki któremu design zbliżył się do pozostałych modeli marki. Najbardziej zmieniła się przednia część auta, gdzie znajdziemy nowy przedni zderzak i zmieniony grill nadające autu bardziej zaokrąglone kształty.
Z tyłu różnic jest minimalnie. Hyundai zmienił tylko design zderzaka, w którym zamontowano światła przeciwmgielne. Jeśli chodzi o ofertę kolorystyczną, paletę czterech lakierów poszerzono do dziewięciu. Nowymi odcieniami są Bronze Gray, Velvet Red, Continental Silver, Indigo Blue i Extreme Blue. Nie zabraknie dotychczasowych kolorów Nobel White, Ebony Black, Gold Beige i Celadon Blue.
Wewnątrz auta zmieniła się tapicerka, która dostępna jest teraz w szarym, czerwonym bądź granatowym kolorze.
Pod maską też niewiele się zmieniło. Gama silnikowa obejmuje dwa silniki benzynowe i jeden wysokoprężny. Benzynę spalają 4-cylindrowe jednostki 1,6 l (76 kW/103 KM przy 5800 obr./min) i 1,8 l (90 kW/122 KM przy 6000 obr./min). Olejem napędowym zadowala się 4-cylindrowy turbodiesel 1,5 CRDi VTG oferujący moc 75 kW (102 KM) przy 4000 obr./min. Jednostkę wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail i turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopatek.