Jaguar XKR-S prezentuje się jako najszybszy przedstawiciel marki. Konstruktorzy przeprowadzili zmiany w zawieszeniu - użyli nowe amortyzatory, sprężyny, stabilizatory i przeprogramowali system CATS (Computer Active Technology Suspension), przez co coupe obniżyło się o 10 mm. Pod maską znajdziemy silnik 4,2 V8 z doładowaniem sprężarką mechaniczną, który oferuje 306 kW (420 KM) i 560 Nm. Bez zmian pozostał czas przyśpieszenia od 0 do 100 km/h, który wynosi 5,2 s, ale ogranicznik prędkości ingeruje dopiero przy 280 km/h.
Na nadwoziu również przeprowadzono kilka kosmetycznych zmian obejmujących spojler pod przednim zderzakiem, listwy progowe, tylny zderzak z dyfuzorem i tylny spojler. W nadkolach zadomowiły się nowe 20-calowe koła Vortex, za którymi ukrywają się, podobnie jak w wersji XKR Portfolio, nowe hamulce tarczowe firmy Alcon. Przednie tarcze mają średnicę 400 mm, natomiast tylne 350 mm. Z przodu znajdziemy 6-tłoczkowe zaciski, z tyłu zastosowano zaciski 4-tłoczkowe.
Na pokładzie Jaguara XKR-S znajdziemy klimatyzację, nawigację czy elitarny zestaw audio Bowers & Wilkins o mocy 525 Wattów.
Sprzedaż auta przebiegać będzie od lata wyłącznie w Europie, producent przygotował limitowaną edycję 200 sztuk.