Na targach motoryzacyjnych w Genewie są prezentowane różnorodne technologie Delphi, instalowane w samochodach należących do różnych segmentów i produkowanych przez różnych producentów.

Urządzenie służące do awaryjnego odłączania akumulatora (BDSD) - bezpieczne, łatwe do wymiany i tańsze o 20 proc.. BDSD stało się standardowym wyposażeniem samochodów produkowanych przez wielu niemieckich producentów, w tym Audi i Mercedesa. Ta opracowana przez Delphi nowoczesna technologia zabezpiecza przed zwarciem instalacji elektrycznej, które mogłoby się pojawić w następstwie niektórych kolizji. Urządzenie BDSD firmy Delphi odcina połączenie pomiędzy akumulatorem a systemem zapłonowym i alternatorem w przeciągu zaledwie 1 milisekundy po wysłaniu przez urządzenie sterujące poduszką powietrzną impulsu elektrycznego do pirotechnicznego wyłącznika bezpieczeństwa. Chociaż sama idea odcięcia połączenia pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem i alternatorem w samochodach osobowych po kolizji nie jest nowa, to urządzenie BDSD Delphi jest znacznie bardziej niezawodne niż systemy oparte na przekaźnikach elektromagnetycznych i standardowych bezpiecznikach, a jego wymiana jest znacznie łatwiejsza. Opracowane przez Delphi urządzenie jest również tańsze – nawet o 20% - od systemów oferowanych przez konkurencję.

System połączeń urządzeń i przekazywania danych Delphi daje użytkownikom możliwość wyboru. Systemy połączeń urządzeń i przekazywania danych Delphi, na które składają się porty użytkownika, kable, koncentrator sieciowy (hub) i gniazda złącz, pozwalają pasażerom na załadowanie do systemu muzyki zapisanej w formacie MP3 na iPodach i pen-drivach i odsłuchanie jej poprzez system audio zainstalowany w samochodzie, jak również umożliwia przeglądanie zdjęć zapisanych na kartach aparatów fotograficznych, granie w gry video, ładowanie telefonów komórkowych, podłączanie laptopów i wykonywanie wielu innych czynności.

Interfejsy łączące sieć elektryczną samochodu ze sprzętem użytkownika mogą być umieszczone w dowolnym miejscu kabiny pasażerskiej, tak, że są one dostępne zarówno dla pasażerów siedzących z przodu jak i z tyłu i są dostosowane do podłączania różnorodnych urządzeń: standardowe porty USB, takie jak te zainstalowane w nowym modelu Lancii Delty, wtyczki RCA dla gier video, porty analogowe dla słuchawek, porty SD dla odczytywania kart pamięci aparatów fotograficznych – zależnie od potrzeb i wymagań klientów. Koncentrator sieciowy (hub) firmy Delphi może obsługiwać wiele interfejsów użytkownika lub systemów łączności pomiędzy systemami zainstalowanymi w samochodzie, co pozwala producentom na przekształcenie wnętrza pojazdu w wielofunkcyjne „podróżne” biura i centra rozrywki – zaprojektowane tak, by spełniały wyjątkowe wymagania i potrzeby wielu pasażerów podróżujących pojazdem. Delphi dostarcza swoje nowoczesne systemy Common Rail do coraz większej liczby europejskich samochodów. Mercedes-Benz CLC jest jednym z nowych samochodów, w którym będzie instalowany nowy system CommonRail Delphi zawierający wysoko ciśnieniowe wtryskiwacze, z ulepszonym projektem dyszy wylotowej, zapewniający najlepszą stabilność hydrauliczną i unowocześnione strategie oprogramowania. Jedną z wielu korzyści ze stosowania tego systemu jest znaczna redukcja emisji NOx.

Profesjonalizm Delphi w dziedzinie Systemów Odbioru Satelitarnych Przekazów Audio. Delphi jest wiodącym dostawcą sprzętu do sytemu radiowego przekazu satelitarnego. W USA firma Delphi wyprodukowała ponad 18 milionów urządzeń zainstalowanych jako wyposażenie oryginalne i zestawów sprzedawanych w sieci detalicznej. Delphi dostarcza urządzenia dla kilku modeli samochodów, włączając w to nowe modele Mercedesów produkowanych na rynek amerykański, w których zainstalowano systemy SDARS. Uruchomienie radia satelitarnego w Europie jest przewidywane na rok 2009. Przekaz będzie zawierać znaczną ilość wolnej od reklam muzyki, serwisy informacyjne, programy publicystyczne i informacje sportowe, nadawane 24 godziny na dobę. Delphi znajduje się w idealnej pozycji do wspierania uruchomienia tej nowej usługi.

System MagneRide: najnowocześniejszy na świecie system sterowania zawieszeniem. Delphi dostarcza technologicznie zaawansowane systemy MagneRide do samochodu Audi TTS, oczekiwanej z niecierpliwością, sportowej wersji linii TT. Stosując amortyzatory, których siła tłumienia może być zmieniana poprzez elektromagnetyczne sterowanie właściwościami płynu amortyzatorowego, inżynierowie projektujący samochód osiągnęli wyjątkowe połączenie dynamiki jazdy i tłumienia drgań pojazdu spowodowanych nierównościami drogi.

W przeciwieństwie do tradycyjnych, pół-aktywnych systemów zawieszenia wykorzystujących skomplikowany układ zaworów elektro-mechanicznych, MagneRide jest systemem, mechanicznie bardzo prostym, nie zawierającym małych ruchomych części i w sumie składającym się z mniejszej ilości elementów niż tradycyjny pasywny amortyzator. System reaguje na warunki drogowe w czasie rzeczywistym i opiera się przy tym na informacjach otrzymanych z czujników monitorujących ruch nadwozia i kół samochodu, zapewniając, szybką, płynną i zmienną amortyzację drgań, do zapewnienia której wystarcza jedno proste, tanie i niewielkie urządzenie.

Spośród samochodów, w których zainstalowano technologie Delphi warto wymienić: •Samochody luksusowe: Mercedes CLC i Audi TTS•Samochód sportowy: Volkswagen Sirocco•Z klasy samochodów dla biznesu: Volkswagen Passat Coupe, Skoda Superb i Audi A4 Avant•SUVy: BMW X6, Mercedes GLK i Volvo XC60•Samochody z klasy średniej: Citroen C5, Audi A3 Cabrio, Lancia Delta, Ford Focus CC•Samochody z klasy super mini i samochody miejskie: Fiat 500 Abarth, Ford Fiesta i Dacia Sandero•Vany zbudowane na bazie samochodów: Peugeot Partner/ Citroen Berlingo

„Firma Delphi przyczyniła się do powstania najbardziej oczekiwanych modeli samochodów, które będą prezentowane na salonie. W ciągu ostatnich kilku lat Delphi zdobywa coraz więcej kontraktów w Europie i coraz więcej europejskich samochodów jest wyposażanych w nowoczesne technologie opracowane przez Delphi” powiedział Guy Hachey, prezes Delhi na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. „W nadchodzących latach pewnością zobaczycie jeszcze więcej naszych technologii”.

Nowe pojazdy wyposażone w technologie Delphi

Audi A3 CabrioSystem immobilizera, System ultra-dźwiękowy z czujnikiem przechyłuAudi A4 AvantSystem ultra-dźwiękowy z czujnikiem przechyłu, System Odbioru Satelitarnego Przekazu Radiowego – SDARS, System Wykrywania Obecności Pasażera – PODS-BAudi TTSZawieszenie MagneRide, System Wykrywania Obecności Pasażera – PODS, Czujnik Ultra-dźwiękowy, Immobilizer, System Odbioru Satelitarnego Przekazu Radiowego – SDARS dla modeli sprzedawanych w USA, Urządzenie służące do awaryjnego odłączania zasilania akumulatora (BDSD), Elementy Systemu PołączeńBMW X6Wyłączniki, AntenaCitroën C5Cewka Immobilizera, Komputer Pokladowy (BSM CAN), Brelok do Kluczy, System Alarmowy (opcjonalnie), Stała Centralka Łączeniowa, Wyłącznik Szyberdachu, Podnośnik Okien Pasażerów, Chłodnica, Kondensator, Chłodnica Powietrza, System Diesel Common Rail dla silników DW10 2.0 Euro 4Dacia SanderoSystem Diesel Common Rail, Skrzynka BezpiecznikowaFiat 500 AbarthElektryczne Wspomaganie Kierownicy, System Dystrybucji E/E, System Komputera Pokładowego (BCM), Pilot do Kluczy, Port USB, 38-biegunowe łącze sterujące systemem ABS, Cewka ImmobilizeraFord FiestaUltra-dźwiękowy system alarmowy, Głośnik, Łącza DrzwiFord Focus CCSystemy Mechatroniczne, Wyłącznik Tempomatu, Filtry Oleju Napędowego, Sterownik PrzepustnicyLancia DeltaPort USB UżytkownikaMercedes CLCOdbiornik DAB, Czujnik BezpieczeństwaMercedes GLKEEDS, Systemy Odbiorcze, Systemy Bezpieczeństwa, System Wykrywania Obecności Pasażera – PODS System Odbioru Satelitarnego Przekazu Radiowego – SDARS dla modeli sprzedawanych w USAPeugeot Partner/ Citroën BerlingoZintegrowany Moduł Kolumny Kierownicy COM2005, Moduł Tempomatu i Wyłącznika Radia, Okablowanie dla Silnika DV6, Immobilizer, Antena, Zintegrowana Magistralowa Centralka Elektryczna (IBEC), Blok Przed-bezpiecznikowySkoda SuperbSystem Ultra-dźwiękowy z czujnikiem przechyłu

Volkswagen Passat CoupeWzmacniacz Radiowy, System Odbioru Satelitarnego Przekazu Radiowego – SDARS dla modeli sprzedawanych w USA, System Immobilizera, System Ultra-dźwiękowy z czujnikiem przechyłuVolkswagen SciroccoAlarm Ultra-dźwiękowyVolvo XC60Zintegrowany System Anteny składający się z: Skanera Częstotliwości AM/FM, działającego wymiennie z systemem DAB Wraz z Montowaną na Dachu Anteną w Kształcie Płetwy Rekina GSM/GPS/SDARS