Pierwotny koncept Aston Martin V12 Vantage RS wyposażono w widlasty 12-cylindrowy silnik o pojemności 6,0 l, który produkował moc 442 kW (600 KM) przy 6250 obr./min i moment obrotowy 690 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki takim wartościom auto było w stanie przyśpieszyć od 0 do 100 km/h w mniej niż 4 sekundy, a sprint od 0 do 160 km/h zajmował 8,5 s.
Seryjny Aston Martin V12 Vantage otrzymał również widlastą jednostkę 12-cylindrową, która jednak oferuje 380 kW (517 KM) i moment obrotowy 670 Nm. Z takimi wartościami auto przyśpiesza do setki w 4,2 s i osiąga prędkość maksymalną 305 km/h.
Rozmiary zewnętrzne odpowiadają wersji V8 Vantage – długość 4380 mm, szerokość 1241 mm, wysokość 1241 mm (o 14 mm mniej od odmiany 8-cylindrowej). Nowa jednostka jest co prawda o 100 kg cięższa od pierwotnego V8, ale dzięki bogatemu zastosowaniu karbonu masa V12 Vantage wzrosła zaledwie o 50 kg i wynosi 1680 kg. Udało się również uzyskać prawie doskonałe rozłożenie masy pomiędzy przednią i tylną oś w stosunku 51:49.
W związku z użyciem mocniejszej jednostki napędowej modyfikacje dotknęły również zawieszenia, które odpowiednio wzmocniono i obniżono. W nadkolach zadomowiły się 19-calowe koła ubrane w opony Pirelli P Zero Corsa w rozmiarach 255/35 ZR 19 z przodu i 295/30 ZR 19 z tyłu. Układ hamulcowy otrzymał wentylowane karbonowe tarcze o średnicy 398 mm z przodu i 360 mm z tyłu.
Produkcja V12 Vantage odbywać się będzie w siedzibie spółki w Gaydon (Warwickshire), gdzie produkowane są również modele DBS, DB9 i V8 Vantage. Firma planuje produkować 300-500 egzemplarzy nowego modelu rocznie, niektóre źródła podają jednak, że całkowitą produkcję ograniczono do 1000 egzemplarzy. Cena podana zostanie podczas premiery na autosalonie w Genewie. Dostawy pierwszym klientom zrealizowane zostaną w trzecim kwartale bieżącego roku.