Premiera światowa crossovera Cadillac SRX odbyła się podczas styczniowych targów w Detroit, teraz auto prezentuje się również europejskiej publiczności. Pięciodrzwiowy pojazd oferuje miejsce dla pięciu pasażerów. Nadwozie nawiązujące do studium Provoq ma 4833 mm długości, 1910 mm szerokości i 1668 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi 2807 mm, rozstaw kół z przodu i z tyłu wynosi odpowiednio 1626 i 1620 mm.
Na rynek europejski Cadillac SRX trafi z jedyną jednostką napędową. Chodzi o widlasty 6-cylindrowy silnik o pojemności 3,0 l. Oferuje on moc 193 kW (262 KM) przy 6950 obr./min i moment obrotowy 300 Nm przy 5600 obr./min. Siła napędowa przekazywana jest za pośrednictwem 6-biegowego automatu 6T70 Hydra-Matic na wszystkie cztery koła. Tylną oś wyposażono w elektronicznie sterowany dyferencjał eLSD, który umożliwia przekazywać do 100 % momentu obrotowego na koło z najlepszą przyczepnością.
W USA dostępny będzie również doładowany 6-cylindrowy silnik o pojemności 2,8 l, który moc 224 kW (304 KM) przy 5500 obr./min przekazuje na przednie lub opcjonalnie na wszystkie koła. Klienci w Europie nie będą mieć więc szerokich możliwości indywidualizacji swojego pojazdu, największą zmianą może być zastąpienie 18-calowych kół na większe, 20-calowe.
Cadillac oczekuje, że SRX zwabi europejskich klientów zwłaszcza atrakcyjną stylistyką, osiągami, wykonaniem wnętrza oraz bogatym wyposażeniem obejmującym m.in. wysuwany monitor nawigacji z trójwymiarową grafiką, przednie lampy skrętne, system audio z twardym dyskiem czy dwa monitory pokładowego centrum multimedialnego dla osób jadących z tyłu. W standardzie nie zabraknie przednich, bocznych i kurtynowych poduszek powietrznych, pasów bezpieczeństwa z napinaczami na przednich siedzeniach, czujników chroniących przed przewróceniem pojazdu czy asystenta jazdy z przyczepą. Cadillac twierdzi również, że SRX zaprojektowano z myślą o europejskich standardach w zakresie ochrony pieszych.